دسته‌ها
اخبار

دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای

پیش از آن که دستان خود را زیر نور قرار دهید، مقدار زیادی ضد آفتاب استفاده کنید. اگر به مانیکوریست مراجعه می‌کنید، از او بخواهید که کوتیکولها را بیش از اندازه برش ندهد یا به عقب نراند. کوتیکولها می‌توانند از شما در برابر عفونتها محافظت کنند.

روش کاشت پودری روشی است که در ۸۰ درصد موارد انجام می‌شود. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است.

  • نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید.
  • بعد از خشک شدن لاک‌ها، روی ناخن یک لایه تاپ شاین بزنید.
  • این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد.
  • برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر.

برای از بین بردن ناخن کاشت یه پولیش، استون 100 درصد، بافر و سوهان ناخن نیاز دارید. اگر کاشت ناخن خود را دوست ندارید، می توانید آن را از بین ببرید. اگر ناخن به هر علت عفونت کند، باید آنتی بیوتیک مصرف شود. اگر از سطح جدا شود، برای درمان ناخن باید آن را از جا دربیاورند. این روش مثل کاشت پودری می‌باشد و در واقع همان نوع کاشت است.

در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا می کنند و از لاک ناخن و یا استیکر بر روی سطح ناخن استفاده می کنند . این کاشت ناخن برای کسانی است که نمی خواهند در مدت زمان طولانی از کاشت ناخن استفاده کرده و یا مواد کاشت بر روی ناخن های آنها قرار بگیرد . برای ریموو کردن این نوع کاشت لازم است ناخن ها به زمان 10 دقیقه داخل استون خالص قرار بگیرند تا ناخن ها جدا شوند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ناخن های ضعیف، شکننده و یا بدشکل دارید کاشت ناخن به شما کمک زیادی خواهد کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن، ابزار و موفقیت در آن بدانید را شرح داده ایم.

۴۵ مدل کاشت ناخن کوتاه، مخصوص خانم های شیک و با کلاس

برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید. زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند.

دستگاه UV

از جمله آسیب‌هایی که می‌تواند در بلند مدت به ساختار ناخن وارد شود، تراشیدن لایه سطحی آن است. این کار در زمان کاشت ناخن انجام می‌شود و آسیب‌های غیرقابل جیرانی مانند تخریب تدریجی ناخن طبیعی را در پی دارد. البته با همین کار، افراد شرایطی را فراهم می‌کنند تا مواد شیمیایی و چسب استفاده شده برای کاشت، وارد لایه‌های پایین‌تر شوند. این موضوع شرایط مناسبی را برای عفونت‌های پوستی فراهم خواهد کرد. در انواع کاشت ناخن به روش اکلیلی می توان از مرمریت استفاده نمود که از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند.

از جمله عوارض نادر کاشت ناخن مرگ است که آن هم به دنبال شدت یافتن عفونت باکتریایی رخ می دهد. ممکن است به مرور زمان مواد مورد استفاده نازک شوند که این مورد هم می‌تواند ناشی از مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده باشد و یا قلموی‌ کار خوب به لیکویید آغشته نشده که در نهایت پودر به خوبی خیس شده و جذب صدف شود. ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود (ناخن قالبی). می توانید از نوارهای تزیینی به تنهایی برای طراحی استفاده کنید و یا به عنوان چسب برای ایجاد یک نوار خالی کاربرد دارد.

مانیکور میکروفرنچ؛ ترند ناخن که باید اکنون امتحان کنید

بعد از هر لایه ژل که روی ناخن زده می‌شود، دست در دستگاه یو وی قرار می‌گیرد تا ژل خشک شود. و اما جدیدترین مدل کاشت ناخن که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرید. اما این تنها دلیل برای کاشن ناخن نیست، گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل می‌کند. زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن می‌باشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست. برای این کار باید حوله‌ای زیر دست‌تان پهن کنید تا آسیبی به سطح میز یا وسایل زیر دست شما وارد نشود.