دسته‌ها
اخبار

دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا

پرامیر تاثیری بر فرم صورت ندارد و تنها باعث پر شدن منافذ پوست و افزایش ماندگاری کرم پودر میشود. برای همخوانی با این حیوان چیزی آبی را در نظر بگیرید. می توانید این رنگ را در بین خط چشم‌های رنگی پیدا کنید یا هم رنگ فیروزه مرواریدی را امتحان کنید. مژه های بلند و شاداب همیشه جایگاه بالایی در لیست چیزهای زیبایی که ما دوست داریم، قرار دارند.

از گفتن نه نترسید به اشتراک گذاری لوازم آرایشی با دیگران خطرناک بوده و اصلا بهداشتی نیست. زیرا با این کار ممکن است جوش بزنید اگر کرم پودر را با دست میزنید دقت کنید دست تان تمیز باشد. تا الان نوع پوست خود را می دانید در این مرحله از یک مرطوب کننده مناسب و خوب خرید کنید که زیاد چرب و روغنی نباشد. آرایش در پوست های خشک و خشن و زبر خیلی خوب نخواهد شد. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید.

  • در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد.
  • از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید.
  • رنگ‌های گرمی مانند قهوه‌ای، آجری، قرمز و نارنجی تیره برای کسانی که تیره و سبزه هستند، مناسب است.
  • برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.

کرم پودر دارای بافت یکدست می باشد و مواد تشکیل دهنده کرم پودر کاملاً یکرنگ هستند و ذرات آن نیز یک اندازه می باشد. البته این مورد در مورد دیگر وسایل آرایشی نیز صدق می کند. وسایل آرایشی سالم و اورجینال بوی بدی نمی دهند و اگر بوی بدی دادند نشانه فاسد بودن و غیر قابل استفاده بودن آنها می باشد. مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند. برای مثال در آرایش کلاسیک بیشتر بر آرایش چشم و لب تاکید می‌شود و همان طور که اشاره‌ای داشتیم، باید یکی از این دو عضو را بولد کرد.

با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید.

معرفی صابون ابرو و نحوه استفاده از آن

در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.

طریقه برداشتن ابرو

به این صورت که ماساژ را از چانه شروع و به اطراف گونه‌ها برسید. ابروها قاب صورت هستند و مرتب بودن آن ها در نتیجه ی نهایی آرایش بسیار اثرگذار خواهد بود. میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. ابروهای زاویه دار یا مدل هایی که رو به بالا انحنا داشته باشند صورت را باز و کشیده تر نشان می دهند.

در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید. سپس با ابزاری که انتخاب کرده‌اید، ابروها را پر کنید. از سر ابرو شروع کنید و چند خط کوچک مومانند در این قسمت بکشید. در آموزش آرایش صورت حرفه‌ای توصیه می‌شود کشیدن ابروها را از جهت رویش مو (یعنی از پایین به بالا) انجام دهید.

در این مرحله باید سایه ی رنگ گرم و متناسب با نوع آرایش تان را انتخاب کنید اما قبل از آن بهتر است پرایمر بزنید تا پشت پلک شما یکدست و زیبا باشد. یکی از ویژگی های آرایش دخترانه این است که در این سبک آرایش نیاز به کانتور نیست و تنها با استفاده از برنزر در زیر استخوان گونه و زیر گردن میتوان به صورت رنگ داد. برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد. نکته بسیار مهم دیگری که در میکاپ عروس باید به آن توجه داشت، نوع مواد آرایشی و ماندگاری و کیفیت آنها می باشد. به دلیل طولانی بودن مدت زمان جشن عروسی، مواد آرایشی باید در برابر گرمای زیاد هوا ماندگاری بالایی داشته و تا آخر مراسم هیچ تغییری در جلوه و ظاهر صورت ایجاد نشود.

در این مطلب با مراحل آرایش نود و مدل آن آشنا می شوید و می توانید این نوع آرایش را در فصل های سرد به کار برده و از… از ابزارهای پر کاربرد آرایش ؛ براش ها هستند که بدون آن ها، آرایش صورت کار دشواری خواهد بود. اگر شما هم به دنبال روشی هستید که کانسیلر استفاده شده روی پوست ماندگاری بیشتری داشته باشید در این مطلب با ۵ راهکار جهت دوام بیشتر کانسیلر آشنا خواهید…

در این مطلب از مجله آرایشی وقت مد، با 15 مورد از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ در دنیا آشنا خواهید شد و آموزش خواهید دید. هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید. یکی از مهم ترین بخش ها برای آرایش زیبا خرید یک کرم پودر مناسب است و این بخش واقعا خیلی مهم است و باید به آن دقت شود. برای انتخاب کرم پودر دو نوع انتخاب وجود دارد یکی کرم پودر سبک و روزانه که پوشش نسبتا متوسطی داشته و یک کرم پودر با پوشش بیشتر برای آرایش بیشتر یا برای مهمانی ها و بیرون.