دسته‌ها
اخبار

دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-ماتیک فور یو | آرایشی

برای نگه داری از صورت و موهای خود هزینه کنید و وقت بگذارید و با استفاده از مواد خوراکی مو هایتان را تقویت و به رشد و دوام آن ها برسید. ماسک مو و صورت در بازار زیاد بوده توصیه می شود در این امر مطالعه داشته باشید و همیشه از یک محصول با کیفیت استفاده کنید. نیازی به مالش اسپری یکبار مصرف نیست، زیرا طی چند ثانیه به طور طبیعی خشک می شود. بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید.

  • انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد.
  • ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد.
  • در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم.
  • ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو می‌شود یا چرب به نظر می‌رسد و یا روی چین و چروک پلک‌های‌تان جمع می‌شود.

ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد.

۱۵ مورد از بهترین نکات آرایشی ابرو

زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت. اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. بنابراین بدون در نظر گرفتن این موارد، نمی‌توان به سبک حرفه‌ای‌ها آرایش کرد. آموزش آرایش صورت تان را از همین امروز شروع و با ما تمرین کنید. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید. نکته ای که در آرایش صورت به شدت مورد توجه قرار می گیرد این است که در هنگام زدن رژ لب توجه داشته باشید که خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر از خط لبتان رژ نزنید.

استفاده بیش از حد از کرم پودر

انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید. به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید.

پس فراموش نکنید که هر شب نه تنها مواد آرایشی را از پوست خود پاک کنید، بلکه با استفاده از بهترین شوینده صورت، منافذ پوست خود را از آلودگی‌های دیگر پاکسازی کنید. اگر در شهر‌‌های بزرگ و آلوده زندگی می کنید، بهتر است علاوه بر پاک کننده آرایش از شوینده‌های صورت مانند ژل شستشو صورت هم استفاده کنید. شوینده صورت هر گونه آلودگی و یا باقی مانده‌ی مواد آرایشی را از پوست پاک می‌کند. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید. ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید.