دسته‌ها
اخبار

دستگاه 6 کاره هیدروفیشیال ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO

دستگاه پلاژن GeneO+ در مقایسه با هیدروفیشیال هات بابل، از امکانات کمتری برخوردار است و به همان نسبت قیمت پایین تری هم دارد. پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود . در پایان این مطب به سه مورد از رایج ترین سوالات در خصوص هیدروفیشیال پوست پاسخ خواهیم داد. ۳-گرما بر روی بافت پوست بوسیله انرژی فرکانس بالا RF انتقال داده می شود، ترشح عضله را تنظیم و به کاهش ترشح جوش ها کمک می کند. یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هیدرودرم می باشدکه یک شیوه درمانی است که ادعا می کند مطلوب ترین پوست صورت را برای شما حاصل خواهد کرد. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.

  • در واقع این دستگاه با حرکت و یک فشار بسیار آرام و ملایم بر روی پوست دقیقاً مثل یک ماساژور عمل میکند که این ماساژ به صورت آهسته باعث افزایش گردش خون شده و غدد لنفاوی را تحریک میکند.
  • اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است.
  • هر کسی خواهان پوستی سالم و روشن است، هیچ کس پوستی ناسالم و مشکل ساز را دوست ندارند.
  • درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند.
  • از آن جایی که پوست صورت دارای منافذ است، این آلودگی ها به همراه سلول های مرده ای که توسط چربی پوست محبوس شده اند به دام افتاده و باعث بسته شدن منافذ پوست میشوند.

مصرف هرگونه کرم استروئیدی را حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از انجام این روش درمانی به تاخیر بیندازید. در مقابل روش هیدروفیشیال می تواند یک درمان تضمینی و بدون ریسک برای رسیدن به هدف مدنظر شما باشد. البته فراموش نکنید که قبل از هر مقایسه ای گفتیم تصمیم گیری بین این دو روش، به وضعیت پوست شما و نظر پزشک بستگی دارد. مزایای مایع های (محلول های مخصوص)مخصوص دستگاه های هیدرافیشیال، آکوافیشیال، آبلونان، آکواپیل،آکواجت محلول AS1 مخصوص پوست های نرمال قیمت برای 1 عدد است محلول مناسب براي پوست طبيعي و نرمال توليد… اسپری ایربراش هیدروفیشیال جهت اکسیژن رسانی و تولید سلول یونی اب موثر در ابرسانی است. دسته کول یا همان سرد جهت رفق قرمزی رفع التهاب و ضد حساسیت و ارام بخش است که در پایان کار فیشیال قابل استفاده است.

دستگاه لیزر (معرفی و بررسی کامل)

درما اف یا اتوی صورت با کمک امواج فرا صوتی باعث تولید یون های حبابی می شود که سبب پاکسازی عمیق پوست ، جوانسازی ، تغذیه پوست و … می شود . هیدروفیشیال پوست یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که به کمک دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» انجام می‌شود و پوست را سالم و زیبا می کند. در این مطلب مفصل راجع به این روش درمانی صحبت کرده ایم، که با مطالعه متوجه خواهید شد، هیدروفیشیال چه فواید بی نظیری برای پوست صورت دارد. آیا فواید هیدروفیشیال پوست شما را وسوسه کرده تا به کمک آن زیبایی و سلامتی را برای پوستتان به ارمغان آورید، اما با این حال نمی دانید، که این روش درمانی برایتان مناسب است یا خیر ادامه مطلب را از دست ندهید. بنابراین این روش عمدتا برای افرادی که دارای مشکل یا عارضه پوستی ویژه ای هستند، به کار میرود نه افرادی که صرفا به دنبال روشی جهت شادابی یا طراوت بیشتر پوست هستند.

آیا دستگاه اکوافیشیال حباب ساز فوق- ریز برای پوست بی خطر است؟

پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید. ابتدا سطح جریان را با حداکثر شدت انتخاب کنید و سپس سطح فشار را به حداکثر انتخاب کنید. سپس دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید. میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید. از طریق 1 تا 3 میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند.

بله، می‌‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) در اکثر نقاط بدن استفاده کرد و معمولاً برای پشت و باسن افرادی که دارای پوست چرب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشاورین مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا اطلاعاتی کامل و دوستانه در اختیار شما قرار می‌دهند. سپس ما جلسات خود را با توجه به تایم شما تنظیم می‌کنیم، تا بهترین نتایج ممکن را دست آوریم. تحریک کننده و آرامش بخش پوست ، تمیز کردن پوست، از بین بردن پوست مرده و جوش های سر سیاه. اگر مراسم عروسی یا مهمانی ویژه‌ای در پیش دارید برای لیفت پوست و رفع چند ساعته چین و چروکها می‌توانید از این تکنیک زیبایی بهره ببرید.

محصولات مرتبط

در رابطه با مقایسه میزان درد در این دو روش باید گفت که گزارش های افرادی که این درمان ها را انجام داده اند به این صورت است که متوسط میزان درد در روش میکرونیدلینگ بیشتر از روش هیدروفیشال است. اگر آستانه تحمل درد پایینی دارید بهتر است از انجام میکرونیدلینگ دوری کنید؛ اگر هیدروفیشال پاسخ گوی مشکل شماست آن را انتخاب کنید و اگر نیست سایر دستگاه ها و روش های موجود را بررسی و انتخاب کنید. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است. میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز دارد که با استفاده از آنها، در لایه بیرونی پوست سوراخ هایی ایجاد کرده و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کند؛ در نتیجه پوست هموارتر می شود.

فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند. این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست. نور پالسی شدید یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که از پالس‌های لیزر مانند و غیرمنسجم برای درمان آفتاب‌سوختگی، پیری پوست، لکه‌ها، منافذ بزرگ و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی استفاده می‌کند. این دستگاه با حذف سلول های مرده پوست را سفید می کند و همچنین، مواد مغذی مختلف را به پوست عرضه می کند. این مواد مغذی ممکن است شامل مولتی- ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات فعال ضد- پیری و عوامل سفیدکننده باشند.