دسته‌ها
اخبار

دستگاه 6 کاره هیدروفیشیال ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO

از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد. هیدرو درمابراسیون فیشیال از قدرت طبیعی التیام بخش اکسیژن و آب برای پاکسازی و لایه برداری پوست استفاده می کند و بنابراین، آبرسانی عمیق را تقویت می کند و پوستی با ظاهری سالم به ارمغان می آورد. فناوری لایه برداری حباب های فوق- ریز و آب را ترکیب می کند تا در عمق پوست نفوذ کرده و به سلولهای پوست اجازه دهد تا با دریافت ترکیبات فعال خود را بازسازی کنند و سالم و سرزنده بمانند.

برای این دسته از افراد، این دستگاه به حفظ تون و ساختار پوست کمک می کند. دستگاه هیدرافیشیال برای افراد خواهان خدمات ترمیم پوست یا تعادل چربی پوست نیز مناسب است. مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت… جهت رفع مواردی مانند آکنه یا تیرگی پوست به چندین جلسه درمانی جهت مشاهده رضایت‌بخش نیاز می‌باشد. جهت دستیابی به نتیجه بلندمدت، توصیه می‌شود که هر چهار تا شش هفته از هیدروفیشیال پوست به همراه محصولات مناسب مراقبت از پوست استفاده شود.

  • پوست شما را لایه برداری می کند و موجب از بین رفتن پوست های مرده می شود و پس از مدتی شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوست خود می باشید .
  • افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است.
  • نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید.
  • در این درمان می توانید درمان ترمیم پوست دریافت کنید و بطور همزمان می توانید پوستی صاف، روشن و جوان تر بدست آورید.

هم هیدرودرم (هیدروفیشیال) و هم لایه‌برداری شیمیایی سلول‌های مرده را از بین می‌برند. لایه‌برداری شیمیایی سطوح مختلفی دارد، از لایه‌برداری سطحی گرفته تا لایه‌برداری عمیق. در این درمان از اسیدهایی مانند سالیسایلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید و دیگر اسیدها برای از بین بردن خطوط چهره، چین و چروک‌ها، پیری پوست، لک‌ها و زخم‌های کم‌عمق استفاده می‌شود.

سبد خرید

این روش از آب و فشار خلاء برای لایه برداری سلول های مرده استفاده می کند، پوست را هیدراته می کند، منافذ را تمیز می کند و پوستی صاف تر و روشن تر باقی می گذارد. دستگاه زیبایی پوست هیدروفیشیال یک وسیله مفید برای سفیدسازی و صاف کردن پوست شماست. این دستگاه از طریق جریان خلاء عمل می کند که کاملا با محلول های مغذی یکپارچه می شود.

انواع هندپیس‌های دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره

این دستگاه تماس طولانی با پوستتان را حفظ می کند، مشکلات مرتبط با پوستتان را ترمیم می کند و همچنین کمک می کند پوستی ظریف و روشن داشته باشید. از جمله کاریرد های این سری می توان به بهبود خطوط ریز چشم ، تقویت سفتی پوست ، روشن شدن تیرگی چشم ها، لیفت صورت ، صاف شدن چین و چروک و بهبود کانتور صورت اشاره کرد. دستگاه هیدروفشیال یک دستگاه میکرودرم آبریژن اکسیژن رسان میباشد که برای مراقبت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه پاکسازی کامل پوست را انجام میدهد و این دستگاه در کلینیک های زیبایی کاربرد دارد. ترکیب آنتی‌اکسیدان و ورتکس- در این مرحله از ورتکس برای آبرسانی پوست و از آنتی‌اکسیدان‌های قوی به منظور لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. این کار سبب کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست، رفع تیرگی و چربی پوست می‌شود.

هیدروفیشیال پوست برای همه افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست مناسب است. معرفی جدیدترین و بروزترین دستگاه آکوافیشیال حال حاضر دنیا دستگاه آکوافیشیال 11 کاره دسته میکرودرم هیدرودرمی یا میکرودرم آبریژن دسته کولینگ Cooling handpies دسته لیفتینگ دو قطبی… ۲-این وسیله می تواند از طریق انرژی فرکانس بالا به پوست گردش خون را به سرعت افزایش دهد و همچنین از طریق کاهش ترشح رنگدانه ملانیک به اثرات سفید کننده پوست کمک کند. شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو با سال ها سابقه در زمینه واردات و تامین دستگاه ها، کرم ها و مواد مصرفی مشغول فعالیت می‌باشد.

محلول های مخصوص دستگاه های فیشیال

ایده آل مگ – مجله اینترنتی ایده آل مگ – مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات. همچنین خودداری از مصرف محصولات رتینول و رتین A برای مدت دو روز قبل و بعد از هیدروفیشیال الزامی است. توصیه می‌شود بلافاصله پس از درمان، از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید؛ می‌توانید یک روز پس از درمان از محصولات آرایشی استفاده کنید.

اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند! درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد.

این کرم ضد آفتاب با قدرت می تواند مقاومت پوست در برابر اشعه های UVA و UVB را تا 50 برابر افزایش دهد. به همین خاطر می توانید، بدون نگرانی از این کرم استفاده کنید و در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، بدون آن که دچار قرمز شدن پوستتان در اثر نور خورشید باشید. علاوه بر این ضد آفتاب شون ترکیبات طبیعی و معدنی دارد، که به کمک آن می تواند، میزان ترشح غدد چربی را پوست شما تنظیم نموده و از چرب شدن و براق شدن آن جلوگیری کند. تنها چیزی که شما حس می کنید، یک قلم سرد است که به آرامی روی پوست صورت حرکت می کند.