دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره گرید A موتور سنگین رابوطب

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

عمدتا از هیدرو درمابراسیون برای افزایش آبرسانی در پوست خشک و تحریک شده استفاده می شود. زمانی که این دستگاه در تماس با پوست قرار می گیرد، منجر به لایه برداری در پوست می شود. بنابراین، آثار سطحی آکنه می تواند برطرف شود و خطوط ریز نیز می توانند کاهش یابند. اگر پوست چرب دارید، با کاهش اندازه منافذ میزان چربی آن کمتر می شود. این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند.

  • با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.
  • در این مقاله از سایت ایده آل مگ همه اطلاعات لازم را درباره این روش شگفت‌انگیز بیان کرده‌ایم.
  • سپس دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید.
  • راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند.
  • لازم است بدانید، هر جلسه هیدروفیشیال حداقل 45 دقیقه تا حداکثر 60 دقیقه طول می کشد.

کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست، روشن کنندگی پوست، سفت کننده و ضد پیری میشود. فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. میکرودرم ابریژن تقریباً یک روند درمانی تهاجمی است که از یک ابزار ساینده برای برداشتن لایه ضخیم و بیرونی پوست استفاده می‌کند. رایج‌ترین تکنولوژی‌های میکرودرم ابریژن مانند دِرماسوییپ (Derma-Sweep) از تزریق سرم سعی در نرم‌تر کردن، هموارتر کردن و درخشنده‌تر کردن پوست دارند.

فرکانسی 4 سری پرتابل

حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید. یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ایلیاطب تابان ضمانت کتبی محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ویژگی ها وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی با مشاوران شرکت ایلیاطب تابان تماس بگیرید. کارشناسان ایلیاطب تابان آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند. همان طور که مطلع هستید قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است.

منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. با تهیه دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی در حقیقت شما یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست خواهید داشت که از کیفیت و ویژگی های فوق العاده برخوردار است. از این هندپیس برای تبدیل محصولات مراقبت از پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم استفاده می شود.

آیا هیدرودرم پوست عوارض جانبی دارد؟

در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند. با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد. یکی از مزایای برجسته این روش، نسبت به بسیاری از روشهای دیگر، بدون ایجاد عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است.

در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد.

بهبود بافت پوست

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند. حمایت از مشتریان عزیز نسبت به آموزش رایگان استفاده از این دستگاه خارق العاده اقدام نموده است . 1398© تمامی حقوق برای وبسایت تجهیزات پوست و زیبایی بلپو محفوظ است. پس از ۲۴ ساعت از درمان هیدروفیشیال میتوان از درمان های دیگر مانند بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهد.

نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند. نور قرمز که از گذشته هم ثابت شده که باعث افزایش جریان خون میشود که خود باعث تحریک فرایند کلاژن سازی و افزایش الاستین میشود. این درمان بسته به مشکلات پوستی شما تنها 30 تا 60 دقیقه وقت می گیرد.