دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره گرید A موتور سنگین رابوطب

خرید دستگاه هیدروفیشیال مناسب و استاندارد در کیفیت عمل جوانسازی پوست بسیار موثر است. یکی از بهترین مزایای هیدروفیشیال پوست این است که همه افراد در هر سن و سالی که باشند و هر نوع پوستی که داشته باشند، چ پوست خشک، چه پوست چرب و حتی پوست حساس می توانند، از این روش درمانی استفاده کنند. درست است که هیدروفیشیال برای همه افراد با انواع پوست مفید است، اما افرادی هم باید از این روش درمانی خودداری کنند. اگر شما هم شرایط زیر را دارید از انجام هیدروفیشیال پوست پرهیز کنید.

  • بعد از یک جلسه هم شفافیت و یک نواختی فوق العاده ای برای پوست ایجاد می شود.
  • دستگاه های هیدروفیشیال از برند های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند.
  • اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی نوآوران سلامت متعهدیم با کیفیت ترین دستگاه هیدروفیشیال را با تضمین مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی در اختیار شما قرار دهیم. نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید. سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید. این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است.

این عفونت ها منجر به آکنه، جوش ها، حساسیت پوستی و فولیکولیت می شوند. البته چند مشکل پوستی خاص وجود دارد که موقتی بوده و بسیار شایع هستند. این مشکلات موقتی شامل رنگدانه سازی، تشکیل منافذ پوستی، خشکی پوست، جوش سر سیاه، زبری پوست و پیری پوست هستند. این مشکلات نه تنها در زنان شایع هستند بلکه مردان نیز این نوع مشکلات پوستی را تجربه می کنند.

دستگاه آکوافیشیال 11 کاره مجهز به هایفو ویمکس برند سایان 11in1Derambration AquaFacial machine

استفاده از هیدرودرم (هیدروفیشیال) یا میکرودرم ابریژن به مشکلات پوستی شما بستگی دارد. یکی از مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به هیدرودرم ابریژن این است که اثرات کشیدگی پوست را نیز کاهش می‌دهد. اگر این یکی از نگرانی‌های شما در انتخاب روش درمانی غیرتهاجمی است، پس باید به میکرودرم ابریژن چند امتیاز اضافی بدهید.

بعد از ورزش و عرق کردن جوش می زنید؟

اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی کردیم ممکن است ترغیب شده باشید که روش هیدروفیشیال را امتحان کنید.

وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند.

HydraFacial با استفاده از مواد ضد چروک پوست را تغذیه و آبرسانی میکند. به همین علت نقش به سزایی در تقلیل چین و چروک‌های صورت ایفا میکند. از مزایای فوق العاده هیدروفیشیال میتوان به این موضوع اشاره کرد که این روش بلافاصله نتیجه داده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد. به همین علت شما میتوانید برای روتین مراقبت پوستی خود بدون نیاز به اینکه مجبور باشید از کار یا برنامه‌های خود غافل شوید هیدرودرم صورت را انجام دهید.

ترکیب این محلول به جذب بدون درد کمک می کند و فولیکول مو را باز می کند تا ضایعات متابولیک پوست را حذف کند. همچنین، این دستگاه مواد مغذی کافی و بادوام برای پوست فراهم می کند که پوست را مرطوب، ظریف و براق می سازد. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند. این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد. قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند.

با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است. در این مخزن خروجی مخزن‌های A، B، C و مخزن آب اکسیژنه جمع‌آوری و دور ریخته می‌شود. در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود. در پایان هر فیشیال، دستگاه روی مخزن C تنظیم می‌شود تا شستشو و استریل شدن مجدد قسمتهای مختلف آن انجام شود.