دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره گرید A موتور سنگین رابوطب

هر چند این دستگاه در تماس مستقیم با پوست قرار دارد ولی تاثیر نامطلوبی بر روی پوست ندارد. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و کثیفی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی پوست ، بازسازی و ترمیم می کند که در نتیجه جوانسازی پوست صورت می گیرد . ایده آل ترین و غیر تهاجمی ترین روش استفاده از دستگاه های هیدروفیشیال می باشد.

  • محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید.
  • یکی از مزایای برجسته این روش، نسبت به بسیاری از روشهای دیگر، بدون ایجاد عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است.
  • مخصوصاً التهاب، منافذ باز و پیری پوست می‌تواند تا چند هفته پس از درمان نیز ادامه داشته باشد.
  • میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با دارابودن ویژگی مقرون به صرفه بودن امروزه به یکی از پرفروش و محبوب ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست تبدیل شده است. از قابلیت ها و مزایای آن می توانیم 7 عملکرد مختلف در پوست ، دستگاهی با متریال و موتور درجه یک ، مناسب برای انواع مختلف پوست و … مواردی از این قبیل اشاره کرد . جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهد ، باعث سم زدایی غدد میشود و باعث بهبود بافت و چین و چروک های پوست میشود. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست استفاده می شود ، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

آیا هیدروفیشیال درد دارد یا دوران نقاهت خاصی دارد؟

برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند. این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود.

خطوط ظریف و چین و چروک ها

از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا ،پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود. در هیدرو دیاموند درمابراسیون، دستگاه دارای نوک الماس رو به جلو و عقب حرکت می کند تا سلول های مرده را حذف کند. هیدرو درمابراسیون یک روش ملایم با تهاجم کمتر است که برای توزیع رطوبت، پپتیدها و سرم در پوست استفاده می شود تا به لایه برداری و حذف سلول های مرده کمک کند.

احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است. سرم های درمانی حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ها و آنتی اکسیدان و پپتیدهای ضد پیری است که پس از تزریق در پوست ماساژ داده میشوند تا کاملا جذب پوست شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم کنند. سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند. هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است. توسط این هفت مورد می توان جوانسازی و پاکسازی پوست را انجام داد که هر کدام بخشی از این کار انجام می دهند.

مدت زمان اثر هیدروفیشیال صورت

همچنین، برای لایه برداری سلول های مرده نیز استفاده می شود و به گردش خون اکسیژنه کمک می کند. تماس مستقیم با پوست به تولید کلاژن جدید و توسعه حالت ارتجاعی کمک می کند. زمانی که حباب های فوق- ریز با پوست برخورد می کنند به خلاصی از صدمات آفتاب سوختگی، رنگ‌پریدگی و سلول های مرده پوست کمک می کند. در نتیجه، پوست جوان تر و صاف تر نمایان می‌شود و منافذ بزرگ ظاهری کوچک تر و روشن تر خواهند داشت. این درمان انسداد منافذ را برطرف کرده و اندازه منافذ پوستتان را کاهش می دهد.

افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند زیرا این دستگاه نتایجی بدون عوارض جانبی ارائه می دهد. همچنین، برای افراد دچار عفونت های جدی مانند طاسی سبوره ای، فولیکولیت و پوست آلوده به مایت ها توصیه می شود و مراقبت قبل و بعد از جراحی برای بازسازی پوست از طریق جراحی ابلیتیو و غیر- ابلیتیو ارائه می دهد. تمام این عملکردها از این جهت مشابه هستند که در آنها پوست از طریق جریان خلاء با استفاده از محلول های هیدرودرمابراسیون درمان خواهند شد. ولی هر فرآیند ویژگی های اختصاصی دارد که درمان ویژه ای ارائه می دهند. بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی می توانید نوع درمان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

این سر درمانی برای کشیدن پوست صورت، بهبود نفوذپذیری سلولی و کمک به پوست برای جذب بهتر مواد مغذی، آب و خون اکسیژنه استفاده می شود. همچنین، ریز- جریان الکتریکی سنتز کلاژن را افزایش می دهد، چروک را می کاهد و نرمی، حالت ارتجاعی و درخشندگی پوستتان را بهبود می‌دهد. خرید دستگاه هیدروفیشیال با عملکرد مناسب در کیفیت انجام جوانسازی پوست به روش هیدرودرم ابریژن بسیار اهمیت دارد.