دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز

روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد. در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود. اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند.

  • درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست.
  • پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود .
  • محلول هیدرو درمابراسیون بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است.
  • حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند.

به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. جهت حفظ اثر درمان، روتین روزانه مراقبتی پوست خود را با پزشک یا متخصص پوستی خود حتما در میان بگذارید. مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. در برخی موارد دیده شده که از تیغه اتو صورت برای برداشتن جوش‌های سرسیاه استفاده می‌شود اما این کار به لحاظ فنی اشتباه است و بهتر است از تیغ کمدون استفاده کنید. پس از انجام هیدروفیشیال از برداشتن موهای زائد صورت با وکس خودداری کنید.

علائم پیشرفته پیری پوست

ولی تا چند روز پس از درمان باید به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. ونوس اسکین سال های زیادی است که در زمینه دستگاه لیزر فعالیت دارد و شما میتوانید جهت سفارش به صورت حضوری تشریف فرما شوید. این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود. راهکار دوم استفاده از هندپیس اولتراسونیک که این هندپیس با نیروی فراصوت ذرات را حرکت می دهد به عمق پوست می رساند. افزاینده متابولیسم و انرژی سلولها که نقش به سزایی در بهبود سلامت پوست دارد.

دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو آنالیز پوست 2021

هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند . همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد.

این درمان برای هر دو جنس مونث و مذکر در تمام گروه های سنی مناسب است. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است. همچنین، بدون عوارض جانبی درمانی برای مشکلات شدید مرتبط با پوست ارائه می دهد. در این روش پوست صدمه نمی بیند و می توانید فورا نتایج موثری بدست آورید.

همچنین مشاوره و همکاری موفق با کلینیک های پوستی، سالن‌های زیبایی باعث افتخار مجموعه بِلپو می‌باشد. در قسمت پشت دستگاه هیدروفیشیال نیز دو مخزن وجود دارد که یک مخزن برای تولید آب اکسیژنه میباشد. زمانی که آب داخل این مخزن بریزیم هم اکسیژن و هم هیدروژن تولید خواهد کرد. مخزن دوم برای مایع هدر رفته یا همان ضایعات دستگاه است که به این مخزن وارد می شود. بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است.