دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین نیو فیس فروشگاه اینترنتی روکال

اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است. درحالیکه میکرونیدلینگ نباید روند دردناکی باشد اما برخی از بیماران ناراحتی‌هایی را در طول درمان و پس از آن گزارش کرده‌اند. اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود. شما ممکن است لایه برداری و سفت سازی ملایم را احساس کنید که پوستی سالم و صاف بجا می گذارد. همچنین، رطوبت ترکیبات موضعی احساس خنکی و طراوت در پوستتان القاء می کند.

  • اگر از چین و چروک‌ها، تیرگی پوست، جای جوش و انواع جوش‌های سر سیاه و سر سفید خسته شده‌اید؛ هیدروفیشیال بسیار برای شما کاربردی خواهد بود.
  • در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند.
  • و پیشنهاد می شود قبل از درمان صورت را تمیز کنید، صورت باید بدون هیچ گونه باقیمانده لوازم آرایشی باشد.
  • این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند.
  • در این روش از امواج بالا استفاده می شود و در نتیجه سبب افزایش کلاژن سازی پوست ، اکسیژن رسانی ، از بین بردن مواد زائد پوست ، رفع لکه های پوستی ، کاهش قرمزی و التهاب پوست ، پاکسازی منافذ و … می شود .
  • در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند.

از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد. دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد. از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … .

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است. البته در صورت تمایل دستگاه لیزر fractional co2 را می توانید بررسی نمائید. در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همه آنچه باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید، گفته شد. اکنون بی شک ترغیب شده اید که روش هیدروفیشیال را برای زیبایی و سلامتی پوستتان امتحان کنید.

ویژگی های هیدروفیشیال 7 کاره آنالیزوردار پوست مدل 2021 :

در موارد بسیار نادری ممکن است قرمزی پوست یک روز ادامه داشته باشد و ممکن است پوست حساس دور چشم کمی متورم شود اما کمپرس سرد می‌تواند به از بین رفتن این عوارض کمک کند. در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود. در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت.

لیزر زیبایی صورت و بدن

در سراسر این فرآیند، نوک هیدرو بدون اصطکاک و آزردگی در امتداد پوست سر می خورد. این درمان سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و بدون درد جوش های سرسیاه را تخلیه می کند و پوست را با مواد مغذی ضروری و رطوبت غنی می‌کند. در زمان انتخاب روش درمان پوست با واتر جت انواعی از گزینه های در دسترس وجود دارند. ولی دستگاه زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز در جایگاه ویژه ای قرار می گیرد زیرا به پوست آسیب نمی زند و فاقد عوارض جانبی است. اگر در پی نتیجه کارآمد و فوری هستید، پس این دستگاه برای شما مناسب است. همچنین، این دستگاه پوستتان را بدون درد درمان می کند و هرگز آن را آلوده نمی کند.