دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین نیو فیس فروشگاه اینترنتی روکال

اما چرا سلامت خود را با این مواد شیمیایی به خطر بیاندازیم؟ به جای این کار می‌توان از روش‌هایی مدرن مانند «هیدروفیشیال» کمک گرفت. نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی بهتر است از قبل مواد تشکیل دهنده این سرم‌ها را به طور دقیق بررسی و بعد برای پاکسازی پوست اقدام کنید. آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند.

  • روش ها و دستگاه های زیادی برای جوانسازی پوست در دسترس هستند که هر مدام مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند.
  • می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد.
  • اگر چشمک می زند، لطفاً آب هدر رفته را بیرون بریزید و پس از ریختن کامل بطری را روی دستگاه نصب کنید.
  • درست است که هیدروفیشیال برای همه افراد با انواع پوست مفید است، اما افرادی هم باید از این روش درمانی خودداری کنند.

این درمان مشکلات مرتبط با پوست (مشکلات جزئی یا عمده) را معالجه می کند و باعث می شود پوستتان روشن تر و صاف تر بنظر آید. این دستگاه خطر بالقوه ای ندارد و مردم به خاطر نتایج کارآمد از آن استفاده می کنند. افراد مختلف و کارشناسان دستگاه هیدروفیشیال را آنالیز کرده اند؛ ایمنی این دستگاه اثبات شده است. هر چند به درون پوست نفوذ کرده و در تماس با بافت های عمقی قرار می گیرد، هیچ اثر نامطلوبی بر روی بدن ندارد. این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان است. ویژگی‌های مدل دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینکی مزوگان کلینیکی Micropowerجهت تزریق کوکتل مزوتراپی و مزوژلعمق ، قدرت و سرعت قابل تنظیمکلاژن سازی ، ضد چین و چروک ، ضد آکنه و جای لکجوانسازی…

موارد منع استفاده از هیدروفیشیال

همین ویژگی محصول، یعنی جای دادن 7 کاربرد متنوع در یک دستگاه، آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه های زیبایی در دنیا تبدیل کرده است. در ادامه موارد کاربرد هر یک را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم. در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند. این روش ملایم است، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث جوان سازی می شود. هیدرودرمی روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های برای انجام عملکرد های مختلف است انجام می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند.

هیدروفیشیال سبب جوان‌سازی پوست می‌شود

این دستگاه بصورت عمقی پوست را تمیز می کند، بطور کامل آن را لایه برداری می کند و محافظت آنتی اکسیدان ارائه می دهد. اگر مشکلات پوستی در مرحله اولیه درمان نشوند، نمی توانند در مراحل بعدی بطور کامل معالجه شوند. در ابتدا، این مشکلات با لکه قرمز یا تیرگی لکه- مانند آغاز می شوند ولی بعدا به مشکل جدی تبدیل می‌گردند. هر کسی خواهان پوستی سالم و روشن است، هیچ کس پوستی ناسالم و مشکل ساز را دوست ندارند.

علم پزشکی مدرن معتقد است که پوسیدگی فرایند اسیدی شدن است(اکسیداسیون). جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند. با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود. برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود.

تجهیزات زیبایی هیدروفیشیال نوعی نوآوری در زمینه پزشکی و زیبایی است که انواع روش های تمیز کردن، لایه برداری، استخراج و آبرسان و لیفتینگ را با هم ترکیب کرده است. غیرتهاجمی بودن و کاربری آسان دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس 7 کاره سبب شده تا عمل چوانسازی صورت با نرمی و لطافت بسیار بالایی انجام شود. به همین دلیل، این دستگاه چند کاره، جایگزین درمان های سنتی در سالن های زیبایی شده است. در طول عمل بوسیله این محصول، از اپلیکاتورهای ویژه ای استفاده می شود که برای هر مرحله جوانسازی به طور خاص اختصاص داده شده و برای هر بیمار منحصر به فرد است. مواد موجود در سرم هیدروفیشیال سبب رفع لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و از بین رفتن خطوط ظریف، رفع چین و چروک و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند. افراد می‌توانند از متخصص مراقبت از پوست درخواست کنند که روش درمان را بر حسب نیازهایشان و نوع مشکلات پوستی مطابقت دهد تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.

این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند. تا چند روز پس از هیدرودرم پوست از مصرف محصولات حاوی رتینول اجتناب نمایید. هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد. ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف. پس از ۴۸ ساعت می‌توانید داروهای تجویزی موضعی را مورد استفاده قرار دهید، این موضوع برای داروهای عمومی حاوی اسید سالیسیلیک و محصولات Retin A نیز صادق است.

تیم نوآوران سلامت با بیست سال تجربه فعالیت در تامین تجهیزات پزشکی و لوازم و مواد مصرفی کلینیکی ، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است. یکی از ارزش های نهادی ما ارائه مقالات کاربردی روز دنیا و ارتقای سطح دانش کاربران در عرصه سلامت می باشد تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم ایران سرافراز برداریم. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با موتور سنگین ساخت کشور کره جنوبی می باشد. از لحاظ قیمت ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزو محصولات میان رده محسوب می شود. به جرات می‌توان گفت که هیدروفیشیال پوست هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد. اما با این حال ممکن است، برخی از افراد پس از انجام این روش درمانی روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنند یا این که احساس نمایند که پوستشان کمی حساس شده باشد.

در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد. Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند.