دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین نیو فیس فروشگاه اینترنتی روکال

درمان بدون درد، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر تحریک کننده است.قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نسبت به کارایی آن برای افرادی که کار خدمات پوستی انجام می دهند خیلی مناسب می باشد. درمان زیبایی پوست با واتر جت بطور کارامدی چندین مشکل مانند پیری، کم- آبی، حساسیت پوست و خطوط ریز را درمان می کند. زمانی که منافذ تمیز شده و کوچک تر شدند، بافت پوست صاف تر شده و جوان تر بنظر می رسد. همچنین، این درمان به بازسازی کلاژن موجود در پوست کمک می کند که رنگدانه اصلی موثر در پوست است.

  • در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت.
  • Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند.
  • ولی در دنیای امروز به خاطر مواد شیمیایی و پاکسازی نادرست، پوست ما با مشکلات زیادی روبرو می شود.
  • کرم ضد- آفتاب استفاده کنید و سعی کنید از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.

سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود. اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است. علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند.

اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند. لیفت صورت با دستگاه آر اف یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. این یک روش پزشکی اثبات شده است که نیازی به پوست سر یا بخیه ندارد.

دستگاه هیدرافیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینیکی نیوفیس برند سایان موتور سنگین

بواسطه سر مکنده مارپیچی شکل که برای مدت طولانی در تماس با پوست باقی می ماند این مواد مغذی مستقیما بر روی پوست عمل می کنند و لایه برداری را تقویت می‌کنند. این فرآیندها باعث می شوند مواد مغذی بدون آسیب به بافت های پوست به لایه های عمقی تر نفوذ کنند. این ریز- حباب ها به پاکسازی پوست کمک می کنند، ناخالصی ها، کرم ها و ضایعات را از فولیکول مو حذف می کنند و بدین ترتیب، پوستی روشن تر و درخشان باقی می گذارند.

زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود. این فرآیند به رفع چروک کمک می کند، کلاژن جدید تولید می کند و بعدا پوستتان متراکم تر خواهد شد. اما شما خودتان با تهیه دستگاه هیدروفیشیال و مواد مرغوب و با کیفیت به راحتی می توانید پوست خود را درمان کنید و از داشتن پوست صاف و شفاف لذت ببرید . اگر مراحل هیدروفیشیال به درستی و زیر نظر یک متخصص انجام شود شما در حین انجام این روش درمانی هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.

نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند.

آیا می خواهید دستگاه لیزر موهای زائد خریداری کنید

همین امر سبب شده که دستگاه 4 سری فرکانسی به یکی از گزینه های مناسب برای مصارف خانگی مبدل شود. تمامی این مزیت ها و کارایی های این دستگاه ، باعث شده است تا در جهان یکی از محبوب ترین ابزار های سلامت و زیبایی پوست شناخته شود . این که شما به چند جلسه هیدروفیشیال نیاز دارید، به هدف شما از انجام آن و وضعیت پوستتان بستگی دارد.

همچنین، این دستگاه لایه مشهود مرده پوست را حذف می کند و پوست را با یک محلول فعال هیدراته می کند. بطور کلی، هر دو جنس مونث و مذکر از هر گروه سنی می توانند این درمان را دریافت کنند. این درمان نه تنها برای افراد دارای مشکلات پوستی توصیه می شود بلکه می تواند برای افراد بدون مشکلات پوستی نیز استفاده شود.

اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد.