دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال 6n1 فروشگاه اینترنتی حیان طب

پس از پاکسازی و لایه برداری، پوست تیره و کدر صورت فوراً درخشان و شفاف می‌گردد. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند. به طور کلی تمامی این مراحل هیدرودرم صورت برای به ارمغان آوردن زیبایی و جوانی به پوست انسان طراحی شده‌اند. این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است.

  • همین ویژگی محصول، یعنی جای دادن 7 کاربرد متنوع در یک دستگاه، آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه های زیبایی در دنیا تبدیل کرده است.
  • توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد.
  • کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند؛ فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید.
  • با تهیه دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی در حقیقت شما یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست خواهید داشت که از کیفیت و ویژگی های فوق العاده برخوردار است.
  • افزاینده متابولیسم و انرژی سلولها که نقش به سزایی در بهبود سلامت پوست دارد.

میکرودرم ابریژن برای افرادی با ترک های پوستی پیشنهاد می شود که به طور کلی به درمان خال های تیره و عدم تعادل رنگ در پوست فکر نمی ‌کنند. دسته های دیگر هیدروفیشیال میکرودرم ابریژن اکسیژن رسان جهت پاکسازی و ابرسانی . در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند.

هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس

جلسات ماهانه برای افرادی که تمایل دارند روند پیری پوستشان به تعویق بیوفتد و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشند، توصیه میشود. اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند. بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود. سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند. دستگاه هيدروفيشيال را می توان در مطلب و سالن های آرایشی داشت و بدون درد پاک سازی پوست را با سرعت بالا انجام داد. راهکار اول از هندپیس اکسیژن رسان کمک بگیریم که ذرات را نانو می کند و جذب پوست کلاینت می کند .

تزریق چربی به واژن چقدر ماندگار است و چگونه انجام می شود؟

این نوع درمان می تواند توسط هر دو جنس استفاده شود و محدودیت سنی وجود ندارد. هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند. افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد. این روش سبب لیفت شدن پوست ، رفع سلولیت پوست ، جوانسازی پوست ، درمان منافذ باز ، درمان ترک های پوستی ، رفع چین و چروک های پوست می شود .

شرکت ایلیاطب تابان با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به اسکین تراپیست ها این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزوه جدیدترین دستگاه های مراقبت از پوست است که هفت کارایی مختلف در جهت جوانسازی و زیباترشدن پوست انجام می دهد . میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست.

قبل از درمان از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و یک هفته قبل از درمان استفاده از ترکیبات شیمیایی را محدود کنید. پس از درمان از مرطوب کننده و کرم ضد- آفتاب استفاده کنید تا پوستتان را هیدراته و سالم نگه دارید و از اثر درخشندگی پوستتان محافظت کنید که بلافاصله پس از درمان ایجاد می شود. از آکنه، طاسی سبوره ای، فولیکولیت پیشگیری می کند و پوست را از وجود مایت ها و مواد حساسیت زا رها می کند. این درمان از ترکیبات طبیعی استفاده می کند و بنابراین، به پوست صدمه نمی زند و زمانی که به لایه داخلی پوست نفوذ می کند با پوست واکنش نمی دهد. این روش یک فرآیند ساده و آسان است؛ برای این درمان نیازی به پزشک یا افراد حرفه ای ندارید.

در صورتی که به مشکلات و بیماری‌های پوستی خاصی دچار نیستید، این روش را امتحان کنید. همچنین اگر تجربه‌ای در مورد هیدرودرم صورت دارید می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. هیدروفیشیال که هیدرودرم صورت نیز نامیده می‎شود، یک روش غیر تهاجمی و غیر لیزری است که برای شما پوستی نرم‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر به ارمغان می‌آورد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نتیجه این روش فوری است و نیاز نیست ماه‌ها برای دیدن تغییرات پوست خود صبر کنید. در این مقاله از سایت ایده آل مگ همه اطلاعات لازم را درباره این روش شگفت‌انگیز بیان کرده‌ایم. از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید.