دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-ماتیک فور یو | آرایشی

نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند. کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست، روشن کنندگی پوست، سفت کننده و ضد پیری میشود. دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. قیمت این دستگاه نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی ازجمله برند و کیفیت تولید دستگاه، امکانات و نوع تکنولوژی دستگاه و فروشنده تعیین و مشخص می شود. بنابراین برای مقایسه دستگاه های مختلف هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره می بایست تمام این عوامل را در کنارهم در نظر گرفت. از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید.

  • گرچه کسانی که از روش IPL برای درمان استفاده کرده‌اند، عوارض جانبی را نیز گزارش نموده‌اند.
  • با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است.
  • توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد.

پس از ۲۴ ساعت از درمان هیدروفیشیال میتوان از درمان های دیگر مانند بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهد. “ورتکس” یک مایع در حال گردش قوی است و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود عیوب مختلف آن از جمله جوش‌های سر سیاه و سر سفید و چربی پوست را فوری و بدون درد استخراج می‌کند. در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. قبل از پرداخت و ثبت سفارش برای موجودی و بروز رسانی قیمت حتما از طریق واتس آپ که در سایت جهت مشاوره گذاشته شده پیام بگذارید.

۴- هندپیس آر اف (RF)

حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب. پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند. علم پزشکی مدرن معتقد است که پوسیدگی فرایند اسیدی شدن است(اکسیداسیون).

لیست قیمت پاکسازی و لیزر پوست

تعمیرات تخصصی دستگاه هیدروفیشیال یکی دیگر از خدماتی است که مدیکال تک به شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه که دارای انشعابات بسیار و قطعات بی شمار است برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می شود‌. در حال حاضر به دلیل عدم حضور سازنده های ایرانی این دستگاه با قیمت های بسیار بالا به کشور وارد می شود. امروزه متقضیان لایه برداری و جوانسازی صورت در کشور عزیزمان روز به روز در حال بیشتر شدن است ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می تواند انتخاب بسیار عالی برای شروع یک حرفه و کار پردرآمد و پرسود باشد. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزوه جدیدترین دستگاه های مراقبت از پوست است که هفت کارایی مختلف در جهت جوانسازی و زیباترشدن پوست انجام می دهد .

تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود. دسته های دیگر هیدروفیشیال میکرودرم ابریژن اکسیژن رسان جهت پاکسازی و ابرسانی . در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد.

استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت. هم هیدرودرم (هیدروفیشیال) و هم لایه‌برداری شیمیایی سلول‌های مرده را از بین می‌برند. لایه‌برداری شیمیایی سطوح مختلفی دارد، از لایه‌برداری سطحی گرفته تا لایه‌برداری عمیق. در این درمان از اسیدهایی مانند سالیسایلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید و دیگر اسیدها برای از بین بردن خطوط چهره، چین و چروک‌ها، پیری پوست، لک‌ها و زخم‌های کم‌عمق استفاده می‌شود. لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد اما نه برای همه. به دلیل اینکه از اسیدها در این درمان استفاده می‌شود برای کسانی که دارای اختلالات پوستی هستند توصیه نمی‌گردد.

برای انجام کارهای دیگری چون بوتاکس باید بعد از 24 ساعت اقدام کند. مراجعه کننده باید تا 48 ساعت از برنزه کردن خودداری کند و از نور مستقیم آفتاب دور بماند. اگر نمی تواند این کار را انجام دهد بهتر است که کرم ضد آفتاب SPF 30 یا بیشتر را به پوست خود بزند. قبل از شروع حتماً بخواهید که بر روی یک تکه کوچک از پوست آن را امتحان کند و اگر حساسیت نشان ندادید، به درمان ادامه دهید. عوامل بیرونی دیگری مثل اشعه ماورای بنفش خورشید، سیگار کشیدن، خوردن غذاهای فست فود و … ممکن است تا چند سال دیگر پوست شما را پیرتر از سنتان نشان دهد. اما نکته امیدوار کننده برای کسانی که از امروز تصمیم گرفتند به پوست خود برسند این است که پوست توانایی بازسازی و ترمیم دارد.