دسته‌ها
اخبار

دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-ماتیک فور یو | آرایشی

استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت. هم هیدرودرم (هیدروفیشیال) و هم لایه‌برداری شیمیایی سلول‌های مرده را از بین می‌برند. لایه‌برداری شیمیایی سطوح مختلفی دارد، از لایه‌برداری سطحی گرفته تا لایه‌برداری عمیق. در این درمان از اسیدهایی مانند سالیسایلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید و دیگر اسیدها برای از بین بردن خطوط چهره، چین و چروک‌ها، پیری پوست، لک‌ها و زخم‌های کم‌عمق استفاده می‌شود. لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد اما نه برای همه. به دلیل اینکه از اسیدها در این درمان استفاده می‌شود برای کسانی که دارای اختلالات پوستی هستند توصیه نمی‌گردد.

  • همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند.
  • در صورت تمایل اصلاح باید حداقل 3 الی 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود.
  • کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد.
  • با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند.
  • اگر به عنوان اسکینکر یا سالن آرایشی فعالیت دارید حتما در مورد خرید دستگاه هیدروفیشیال سوالاتی دارید و قصد دارید این دستگاه را در بهترین کیفیت و قیمت ممکن خریداری کنید.

هیدروفیشیال ۶ کاره موتور سنگین تولید ۲۰۲۰ بوده و موتور داخلی بسیار قدرتمندی دارد و دارای ۳ موتور داخلی مجزا می باشد. در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند. این روش ملایم است، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث جوان سازی می شود. هیدرودرمی روشی چند مرحله ای است که توسط دستگاه هیدروفیشیال که شامل مجموعه ای از پروب های برای انجام عملکرد های مختلف است انجام می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند.

مزایای استفاده از اتو پوست

محصول مراقبت از پوست مایع را برای تمیز کردن صورت را در A/B/C اضافه کنید. و پیشنهاد می شود قبل از درمان صورت را تمیز کنید، صورت باید بدون هیچ گونه باقیمانده لوازم آرایشی باشد. (۱) بسته بندی را باز کرده و دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را بررسی کنید. میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. تحریک کننده و آرامش بخش پوست ، تمیز کردن پوست، از بین بردن پوست مرده و جوش های سر سیاه. این هندپیس در بین سایر هندپیس ها محبوب ترین بین زیبایی شناسان است.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

ممکن است در ساعت یا ساعات اولیه ی پس از درمان مقداری سفتی و سرخی در سطح پوست احساس شود اما به طور کل از مقایسه ی این روش با روش های دیگر درمانی خواهید دید که عوارض جانبی و خطرات آن جزء کمترین مقدارها می باشد. ویژگی های هیدرافیشیال 10 کاره موتور سنگین و هیدروفیشیال مجهز آر اف سرد، تفنگ مزوگان دیجیتالی با مارک سایان سفید کننده و مرطوب کننده پوست جوان سازی پوست واز بین بردن چین و چروک ها تزریق و… هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد. Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند.

تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود. دسته های دیگر هیدروفیشیال میکرودرم ابریژن اکسیژن رسان جهت پاکسازی و ابرسانی . در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد.