دسته‌ها
اخبار

درخواست بررسی محتوایی اتاق فرار دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی | allescape

درخواست بررسی محتوایی اتاق فرار دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی | allescape

نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام سختی اتاق فرار است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. داستان از این قرار است که وقتی شما وارد بازی می‌شوید، یک عملیات تروریستی قرار است تا یک ساعت دیگر در شهر تهران اتفاق بیفتد! شما و دوستانتان در این بازی در نقش یک گروهک امنیتی‌اید و باید با سرنخ‌های موجود در محیط بازی، به یک زیرزمین که متعلق به یک سرایدار بوده که قبلا در آنجا زندگی می‌کرده، برسید و با کشف معمای اصلی این بازی، حمله تروریستی را متوقف کنید. اصلی‌ترین جذابیت بازی اتاق فرار این است که یک شخصیت مجازی را از طریق کامپیوتر کنترل نمی‌کنید، بلکه خودتان شخصا در بازی حضور دارید و برای پیداکردن جواب معما در زمان محدودی که به شما داده شده، باید جنب‌وجوش داشته باشید.

  • یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد.
  • ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید.
  • برخی دیگر از اقامت‌کنندگان نیز توسط مالک هتل تا حد مرگ شکنجه خواهند شد.
  • به یک نفر آقا ترجیحا در رنج سنی 25الی 35 سال و حداقل قد 170 و علاقمند به اسکیپ روم و خلاق جهت شغل اکتوری و گیم مستری اتاق فرار نیازمندیم ساعت کاری روز های هفته 16الی 24 پنجشنبه و جمعه و ایام …
  • همچنین دستورالعمل باشگاه بازی های فکری را بازنویسی کردیم و نسخه اصلاح شده را بهمن 1399 به وزارت ورزش ارجاع دادیم و جلساتی هم برگزار شد اما این موضوع هنوز هم بلاتکلیف مانده است.

اتاق فرار احضار به عنوان یک اتاق فرار ترسناک در مشهد شناخته می‌شود که می‌تواند لحظات هیجان انگیزی را برای این بازی اتاق فرار در مشهد خلق نماید. «تاکائو کاتو» اولین ارائه‌کننده بازی اتاق فرار واقعی و به سبک امروزی است. ایده‌ اتاق‌ فرار زمانی در ذهن او شکل گرفت که دوستش در حال بازی آنلاین اتاق فرار بود. «تاکائو کاتو» در کلاب‌ها برنامه زنده ‌می‌گذاشت و شرکت‌کنندگان باید از فضایی خارج می‌شدند که تاکائو در آن محل درست کرده بود.

گیم مستر اسکیپ روم چه وظیفه ای دارد؟

بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند. این بازی محیطی حدودا دو تا سه ساعت است و به نسبت بازی‌های اتاق فرار نیاز به تحرک و جست‌و‌جوی بیشتر دارد. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند.

مجموعه اسکیپ‌می

آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد. این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است. اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید.

اگر از اتاق فرار انتظار دکورهای هیجان‌انگیز و دلهره‌آور را دارید این اسکیپ روم به شما پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر به‌دنبال تجربه متفاوت و به‌چالش‌کشیدن خود و دوستانتان با معماهای پیچیده و دشوارید، تجربه این محیط به‌شدت به شما پیشنهاد می‌شود. این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است. در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد. اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد.