دسته‌ها
اخبار

دایره های زیر چشم را پنهان کنید


کیسه های زیر چشم

زیر چشم ها را پنهان کنید تا دایره ها، کیسه ها و پوست توخالی را پنهان کنید

عروس های بلا آنجل ما همیشه از ما در مورد مراقبت از پوست و نحوه آماده شدن برای روز عروسی خود می پرسند. چیزی که بیشتر شنیده ایم این است که بهترین راه برای پنهان ، زیر چشم چیست؟ بیشتر عروس‌ها از ما می‌خواهند زیر چشم‌هایشان را پنهان کنیم تا حلقه‌های تیره زیر چشم، کیسه‌ها یا پوست توخالی‌شان را بپوش،م. آرایشگران ما استفاده می کنند آرایش حرفه ای برای ایجاد ظاهری بی عیب و نقص زیر چشمان شما با این حال، برخی از عروس ها برای ایجاد ظاهری بی عیب و نقص زیر چشم، به چیزی بیش از آرایش نیاز دارند. در این مورد، چند گزینه برای بررسی وجود دارد.

کیسه های زیر چشم چیست؟

کیسه های زیر چشم

کیسه های زیر چشم ظاهر تورم، کیسه یا پف زیر چشم است.

شایع ترین علت کیسه های زیر چشم افزایش سن است. این به این دلیل است که بافت ها و ماهیچه های اطراف چشم و به ویژه زیر چشم ها به مرور زمان ضعیف می شوند. همچنین، چربی ذخیره شده توسط بدن برای کمک به حمایت از چشم ها می تواند شروع به حرکت در ناحیه زیر چشم کند.

تحریک ناشی از آ،ژی نیز می تواند به تورم زیر چشم کمک کند. البته مالیدن چشم‌ها مطمئناً قرمزی و پف‌کردگی را بدتر می‌کند.

کیسه های زیر چشم چقدر شایع است؟

کیسه های زیر چشم، به ویژه با افزایش سن، شایع هستند.

گاهی اوقات، ظاهر کیسه‌های زیر چشم می‌تواند ارثی باشد، در نتیجه نمی‌توان برای جلوگیری از ظاهر شدن آن‌ها کاری انجام داد.

سایر عوامل موثر عبارتند از:

  • آ،ژی
  • الکل زیاد
  • رژیم غذایی با سدیم بالا
  • کمبود خواب
  • مشکلات سینوسی

چگونه از شر کیسه های زیر چشم خلاص شویم

یک رویکرد جامع که هر یک از عوامل بالقوه ای که می تواند در ایجاد کیسه های زیر چشم نقش داشته باشد را در نظر می گیرد، می تواند به شما در رد علت و پیگیری درمان من، کمک کند.

برخی از درمان های تورم عبارتند از:

  • کمپرس سرد
  • چای سبز کیسه ای
  • بالا بردن سر در شب
  • از غذاهایی که باعث احتباس مایعات می شوند خودداری کنید
  • سیگار نکش

اگر کیسه های زیر چشم بیشتر بر اساس تغییرات فیزیکی است، جراحی زیبایی یا تزریقات می تواند یک گزینه باشد. یک پرستار یا پزشک می‌تواند با تزریق فی، زیر ناحیه چشم، کیسه‌های چشم را صاف کند. این می تواند بسیار گران باشد و می تواند تا یک سال دوام بیاورد. مطمئناً این گزینه برای بسیاری از افراد است، اما ممکن است دردناک باشد، باعث کبودی شود و همچنین ساختگی به نظر برسد.

اگر این کار موثر نبود، می تو،د به یک آرایشگر بزرگ مراجعه کنید و آنها از یک کانسی، و فونداسیون واقعا خوب استفاده خواهند کرد. این محصولات معجزه خواهند کرد و مطمئناً شاهد پیشرفت خواهید بود.

مراجعه به پزشک من، بسیار مهم است. اگر فکر می‌کنید کیسه‌های چشم شما ناشی از آ،ژی است، به یک متخصص آ،ژی مراجعه کنید یا یک داروی ضد آ،ژی بدون نسخه را امتحان کنید. اگر سینوس های شما مسدود شده است، پزشک من، یک گوش و حلق و بینی با تخصص در سینوس ها است.

به طور خلاصه، گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد. تحقیق کنید و بهترین گزینه را برای خود پیدا کنید.


منبع: https://bella-angel.com/conceal-under-eyes-hide-circles/