دسته‌ها
اخبار

خرید کتاب کنکور هنر با تخفیف ویژه ویستور | ketabko

خرید کتاب کنکور هنر با تخفیف ویژه ویستور | ketabko

اگر از رتبه‌های برتر کنکور هنر راز موفق شدن و قبولی آن‌ها را در کنکور بپرسید، پی می‌برید که کتب کمک درسی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت آنهاست. سایت کتاب کنکور یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین سایت‌های فروش کتاب با بیش از 10 هزار جلد کتاب کمک درسی در تمامی رشته‌ها، در ایران خرید کتاب کمک درسی کنکور هنر می‌باشد. این کتاب که مجموعه‌ای از تصویری از سینما و تئاتر است، با هدف افزایش قوه تخیل و استدلال و درک تصویر هنرجویان ارائه شده است. مجموعه جدید خلاقیت نمایشی که در اختیار شما قرار گرفتهاست شامل اطلاعات عمومی و تصویری و نکات مورد نیاز در دروس نمایش ، سینما و تلویزیون است. لازم به ذکر است که این کتاب با مختصات و نشانه ها و زبان کنکور هنر جمع بندی شده است و خارج از این مقوله عوامل و عناصر دیگری در ارزش یابی و تحلیل آن دخیل خواهد بود. بنا بر مصوبه جدید سازمان سنجش، منابع عمومی از کنکور سراسری هنر حذف شده و به سوابق تحصیلی دانش آموزان منتقل می شود.

  • فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد.
  • با توجه به این زیرشاخه ‌ها و ضرایب دروس در آن‌ ها، شما می‌توانید با استفاده از کتاب‌ های کنکور هنر راحت‌تر به هدف خودتان دست پیدا کنید.
  • از آنجایی که بسیاری از داوطلبان گروه هنر برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار تلاش می‌کنند، استفاده از کتاب‌های تست در کنار مطالعه کتاب‌های درسی ضروری خواهد بود.
  • این کتاب با توجه به مفاهیم اولیه وحائز اهمیت در درس خواص مواد ویژه رشته هنر و معماری نگاشته شده است.
  • دانش آموزان رشته ی هنر که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند با خیال راحت می توانند برای درس ریاضی و فیزیک از این کتاب استفاده کنند.

عده‌ای فقط به قصد سنجش توانایی خود در کنکور هنر شرکت می‌کنند و عده‌ای دیگر واقعا برای علاقه و قبولی در زیرشاخه‌های این رشته در کنکور هنر می‌کنند. مهم‌ترین شرط برای قبولی در رشته‌های هنری و کسب رتبه‌ای درخشان در کنکور هنر، استفاده از کتاب کنکور و منابع اصولی این رشته است. تقریباً دو سوم سؤال‌های کتاب «خلاقیت نمایشی» تألیفی است و یک سوم دیگرِ پرسش‌ها از آزمون‌های آزمایشی سنجش انتخاب شده‌اند، اما پاسخ‌های تشریحی کامل‌تری برای سؤال‌ها در نظر گرفته شده است. یادآوری نکته‌های درسی با پرسش‌ها و پاسخ‌های تشریحی هدف اصلی کتاب «خلاقیت نمایشی» است. رشته ‌های زیرگروه چهار شامل ادبیات نمایشی، بازیگری، سینما، کارگردانی تلویزیون، کاردانی انیمیشن، نمایش عروسکی و کاردانی هنر های نمایشی می‌شود.

مشاوره رایگان خرید کتاب

این کتاب با توجه به مفاهیم اولیه وحائز اهمیت در درس خواص مواد ویژه رشته هنر و معماری نگاشته شده است. در تدوین آن باتوجه به آخرین تغییرات صورت گرفته در کتاب های درسی و شیوه طرح سوالات در کنکور سعی شده تا با پاسخ مسائل ، ارتباطی صحیح و روان برای مخاطب بوجود آید. هر داوطلب بهتر است کتابی را که ساده تر درک کرده و فهم آن برایش راحت تر است را تهیه نماید.

کتاب درسی آشنایی با هنرهای تجسمی یازدهم نقاشی

5- در رابطه با آزمون عملی دقت شود که علی رغم اینکه کنکور ۲ بار در سال برگزار میشود، آزمون عملی در سال فقط ۱ بار برگزار میشود و پذیرش در دانشگاه هم مثل سابق سالی یکبار خواهد بود. آزمون های عملی مثل سابق هستند و اما تغییری که به وجود آمده است، این است که از امسال رشته سینما نیز آزمون عملی دارد. همانند سال های گذشته، هر فرد می تواند در۲ آزمون عملی مورد علاقه ی خود شرکت کند. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… در پایان هر مبحث هم تعدادی تست، به همراه پاسخ تشریحی، برای اطمینان هنرجویان از یادگیری کامل آن مبحث وجود دارد. به منظور آموزش تدریجی مطالب، مثال‌های متعددی در میان درس‌نامه‌‌ها آورده شده است.

کتب کمک درسی کنکور هنر

در کنار لینک خرید هر یک از این کتاب‌ها مرور و خلاصه‌ای از کتاب مورد نظر قرار داده شده است. همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند.