دسته‌ها
اخبار

خرید پولیگان ماتیک, فروش پولیگان ماتیک, قیمت پولیگان ماتیک

در حال حاضر ماتیک با قیمت 1.26 دلار در حال معامله بوده و با سقف تاریخی خود فاصله 100 درصدی دارد. چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند.

پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد. به همین دلیل ساختار این شبکه به شکلی است که میلیون ها تراکنش را با سریع ترین حالت ممکن به ثبت برساند. بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

  • اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد.
  • مای اتر ولت برای ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم یا ارزهای ERC20 به وجود آمده است.
  • توصیه میکنیم راه و چاه ورود به دنیای جذاب و البته پرسود ارز های دیجیتال رو یاد بگیرید و با مسیر پیشرفت تکنولوژی همراه بشید.
  • توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید .
  • صرافی ایران بایننس با امکان خرید و فروش 600 نوع ارز مختلف و پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین این صرافی هاست.

برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. قبل از آنکه بهخرید ماتیک بپردازید احتمالا میخواهید بدانید ماتیک یا پالیگان چیست؟ ارز ماتیک یکی از 20 ارز برتر بازار کریپتو است. آیا خرید ماتیک گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری است؟ ارزهای دیجیتال همیشه در معرض نوسانات جدی هستند؛ این به ویژه در مورد ارز متیک صادق است.

قیمت ارز ماتیک

این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است. Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است.

چگونه ماتیک (MATIC) را بفروشیم ؟

برجسته‌ترین ویژگی ارز متیک، متمرکز شدن روی کاهش مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری و تراکنش‌های کُند سیستم بلاک چین است. به عبارت ساده‌تر، ارز متیک شبیه به یک روغن عمل می‌کند که کُندی معاملات ارزهای دیجیتال در بلاک چین را رفع خواهد کرد و باعث می‌شود تا معامله‌گران یا تریدرها بتوانند با سرعت به کار خود مشغول شوند. اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که شبکه پالی گان راه‌اندازی شد؛ سه نفر از مجرب‌ترین توسعه‌دهندگان سیستم‌های بلاک چین و یک مشاور ارشد امور تجاری با سندیپ نیلوال ، جینت کانانی و آنوراگ آرجون این پروژه را استارت زدند. ارز متیک با توجه به اینکه بر اساس شبکه اتریوم بنا شده است، یک توکن از نوع ERC-20 است که امنیت شبکه خود را هم از همین طریق تأمین می‌کند. از ارز متیک برای تسهیل اکوسیستم پرداخت در پالی گان استفاده می‌شود؛ این ارز دیجیتال هم‌اکنون به عنوان شاهرگ هزینه‌های تراکنش در سیستم پالی گان محسوب می‌شود.

بررسی عملکرد اخیر Polygon

با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، پالی گان به یک سیستم غیر متمرکز با برخورداری از دو لایه بلاک چین تبدیل خواهد شد. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند. بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است. برای اینکه امکان خرید و فروش ارز متیک برای شما فراهم شود باید احراز هویت کنید.