دسته‌ها
اخبار

خرید پالی گان ماتیک نتورک ارزان، فروش پالی گان ماتیک نتورک MATIC، قیمت پالی گان ماتیک نتورک اینانس-ماتیک فور یو | آرایشی

اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد. شما برای نگهداری از ارزهای دیجیتال به بستر مخصوصی نیاز دارید که این بستر همان کیف پول‌های ارز دیجیتال است که شما می‌توانید روی تلفن همراه خود آن‌ها را نصب کنید. دقت داشته باشید که خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق کیف پول‌ها امکان‌پذیر است؛ اما به ‌شرط آن که کیف پول انتخابی شما ارز دیجیتال را پشتیبانی کند. در ادامه نام برخی از کیف پول‌ها که ارز دیجیتال ماتیک را پشتیبانی می‌کنند، در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز از آن‌ها برای نگهداری از این ارز استفاده کنید. یکی از ویژگی‌هایی که برای ارز دیجیتال ماتیک می‌توان در نظر گرفت این است که این ارز با استفاده از امنیت دوگانه پلاسما و ماتیک در نظر دارد که ظرفیت توان و یو ایکس را افزایش دهد. دقیقا همین تغییر بود که باعث شد قیمت ارز دیجیتال ماتیک در سال ۲۰۲۱ اوج بگیرد.

  • در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد.
  • با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت.
  • رمزارز ماتیک ممکن است در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری سود آور دیده شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید. بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید. علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است.

پالیگان که در ابتدا با نام ماتیک شناخته می‌شد، یکی از پروژه‌های منحصربفرد و روبه رشد دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌رود که امکان اتصال شبکه‌های مختلف به یکدیگر را میسر می‌سازد. اگرچه پرداخت خارجی از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است اما عدم شناخت برخی کاربران با این حوزه، باعث شده است که مورد استقبال کم‌تری قرار بگیرد. ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان با نام اختصاری MATIC و معروف به ماتیک کوین در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. پالیگان یا اینترنت بلاکچین اتریوم، در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس هندوستانی راه‌اندازی شد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار داده و ویژگی‌های آن را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد. پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند.

این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند. ناگفته نماند که تیم توسعه‌ دهنده پالی گان محدود به این سه نفر نیست و این سه، به‌عنوان رهبر تیم توسعه ‌دهنده پالیگان فعالیت می‌کنند. آن‌ها پالیگان را برای حل مشکل مقیاس‌‌ پذیری اتریوم طراحی کرده و باعث شدند هزینه تراکنش‌های اتریوم تا حد زیادی کاهش پیدا کند. پس از تغییر نام ماتیک نتورک به پالیگان، Mihailo Bjelic هم به جمع بنیان ‌‌گذاران پالیگان اضافه شد. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند.

خرید رمز ارز ماتیک

البته باید متذکر شد که خود این لایه نیز از دو زیر لایه تشکیل شده است که این دو زیر لایه را می‌توان ماشین مجازی و منطق اجرایی در نظر گرفت که امور مربوط به تراکنش‌ها را انجام می‌دهند. لایه امنیتی از جمله لایه‌های اختیاری این شبکه است که به بررسی جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالیگان می‌پردازد و باعث افزایش امنیت پلتفرم نیز می‌شود. شما می‌توانید این لایه را در جایی که تراکنش‌ها توسط ماینرها تایید می‌شوند مستقر کنید.

بازار آنلاین رمزارزها

همان‌طور که می‌دانید، هر یک از ارزهای دیجیتال ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که شما باید بر اساس آن‌ها تصمیم بگیرید که از ارز دیجیتال استفاده کنید یا خیر! در ادامه ویژگی‌های رمز ارز ماتیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با آن آشنا شوید و تصمیم درستی برای استفاده از آن بگیرید. صرافی اینانس بستر مناسب خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش پالی گان (ماتیک نتورک) است. ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند. تأییدکننده‌های MATIC باید این توکن را استیک کنند تا با ایجاد هر بلاک، پاداش آن را بگیرند. این توکن همچنین به دارندگان خود امکان شرکت در برنامه‌های حاکمیتی را هم می‌دهد تا در بهبود شبکه و تعیین بودجه در آن تصمیم‌گیری کنند.

طرفداران ارز بیت کوین رفته رفته بر تعدادشان افزوده می شود اگر می خواهید یکی از ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری سال ۲۰۲۱ انتخاب کنید به نظر من ارز بیت کوین بهترین انتخاب می تواند باشد. ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد. البته برای تحلیل درست این ارز دیجیتال باید نگاهی به وضعیت قیمت‌ بیت کوین نیز داشته باشید، چرا که شرایط این ارز نیز می‌تواند بر رشد ارز ماتیک تاثیر بگذارد.

وقتی ماتیک در ابتدا راه‌اندازی شد، فقط با استفاده از یک الگوی آف‌چین تراکنش‌ها را پردازش می‌کرد. اما حالا پالیگان به عنوان یک میزبان برای به اتصال بلاک چین‌ها به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد تا نهایت انعطاف و مقیاس‌پذیری را برای اتریوم ایجاد کند. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد.