دسته‌ها
اخبار

خرید پالی گان ماتیک نتورک ارزان، فروش پالی گان ماتیک نتورک MATIC، قیمت پالی گان ماتیک نتورک اینانس

نکته مهم دیگری که در مورد ارز matic و شبکه پالی گان وجود دارد، به سیستم پلاسما مربوط می‌شود. پالی گان از یک نسخه سیستم پلاسما بهره‌مند شده است که در آن، ویژگی مهمی نهفته شده است؛ این ویژگی به تریدرها این امکان را می‌دهد تا به ۶۵ هزار و ۵۳۶ تراکنش در هر بلاک جدید دسترسی داشته باشند. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است.

در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید. همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. از طرفی تعداد ارزهای دیجیتال نیز با شتابی فراوان در حال بیشتر شدن است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید.

پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است.

  • امکان کسب رایگان توکن متیک از روش‌هایی همچون Airdrop و شرکت در سایت‌هایی مثل Faucet امکان‌پذیر است.
  • جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند.
  • پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت.

امکان کسب رایگان توکن متیک از روش‌هایی همچون Airdrop و شرکت در سایت‌هایی مثل Faucet امکان‌پذیر است. افرادی که تمایل به کسب رایگان ارز متیک دارند، باید وقت قابل توجهی را در این سایت‌ها بگذارنند. قابلیت ایجاد ارتباط بین شبکه اتریوم و سایر سیستم‌های بلاک چین فراهم می‌شود.

کاربرد ارز متیک (MATIC)

این ارز توکن بومی یک شبکه معاملاتی به نام پالیگان است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال با سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم سازگاری دارد. ارزدیجیتال ماتیک MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است. درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند. همانطور که گفتیم ارزدیجیتال ماتیک Matic توکن پلتفرم polygon می باشد. بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است.

سوالات متداول خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش آن

خرید و فروش متیک در صرافی والکس شامل کارمزد است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای از کاربر دریافت می‌شود. آن دسته از افراد و سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند، بخشی از جامعه اعتبارسنجی این شبکه باشند، قادر خواهند بود که توکن متیک خود را به دیگر اعتبارسنج‌ها واگذار کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر همه سیستم‌های امنیتی موجود در پالی گان، مکانیزم‌های تقلب‌زدایی، سیستم بازرسی دقیق و سیستم ۲ لایه این شبکه به تأمین امنیت آن منجر خواهند شد. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد.

قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. فروش و خرید کاردانو هاسکینسون از هم‌بنیانگذران بلاک چین اتریوم، شبکه خود را با نام کاردانو ایجاد کرد و در کنار آن کوینی را با نام ADA به عنوان ارز بومی شبکه‌اش ارائه داد. بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال که از فناوری بلاک چین برای انجام و تایید تراکنش‌ها استفاده می‌کند، فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ شروع کرد. صرافی اینانس بستر مناسب خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش پالی گان (ماتیک نتورک) است. پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد.

بازارهای معاملاتی متیک

هدف نهایی این ارز غلبه بر مشکلات مقیاس پذیری و کمک به کاربران اپلیکیشن های غیر متمرکز جهت انجام معاملات سریع و آسان و ارزان در بستر پلتفرم اتریوم است. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است. جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند.