دسته‌ها
اخبار

خرید و قیمت،هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین درمان مشکلات پوست

به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است. پوست شما را لایه برداری می کند و موجب از بین رفتن پوست های مرده می شود و پس از مدتی شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوست خود می باشید . برای گرفتن بهترین نتیجه از هیدروفیشیال لازم است، یک سری دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید. در ادامه مراقبت های بعد از هیدروفیشیال پوست را مورد بررسی قرار می دهیم. با دانستن فواید بی نظیر هیدروفیشیال پوست بی شک ترغیب شده اید، تا از آن برای زیبایی و سلامتی پوستتان استفاده کنید. یکی از مسائلی که ذهن ما را قبل از انتخاب هر روش درمانی درگیر می کند، این است که چه هزینه ای باید بابات آن پرداخت کنیم.

  • اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال حفظ سلامت پوستشان هستند و میخواهید، با کاهش روند پیری به پوست شفاف و یک نواخت دست پیدا کنید، توصیه میشود از جلسات درمانی ماهانه استفاده کنند.
  • اگر نمی‌توانید از این کار اجتناب کنید برای جلوگیری از آسیبUV از SPF 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید.
  • این حباب های کوچک حباب های هوا هستند که به دلیل سهولت چسبندگی به ذرات و تولید گرما و فشار استفاده می شوند.
  • تمام کاری که این قلم می کند و باعث زیبایی پوست شما می شود به شرح زیر است.

در کنار فرآیند ترمیم پوست، این روش کلاژن را بازسازی می کند، آثار زخم و رنگدانه سازی را کاهش می دهد، جوش های سرسیاه را حذف می کند و پوست شل را سفت می کند. سپس به کمک خاصیت سایندگی ملایم قلم هیدرودرم، از پوست لایه برداری صورت می‌گیرد. در گام بعدی با کمک سَری مکنده آلودگی‌ها، چربی‌ اضافه و جوش‌های سرسیاه از منافذ عمقی پوست بیرون کشیده می‎شوند.

دستگاه چند کاره زیبایی و جوانسازی

رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است).

می خواهیم معرفی کوتاهی در مورد دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره داشته باشیم تا شما اطلاعات کافی را کسب کنید. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. گرچه کسانی که از روش IPL برای درمان استفاده کرده‌اند، عوارض جانبی را نیز گزارش نموده‌اند. مخصوصاً التهاب، منافذ باز و پیری پوست می‌تواند تا چند هفته پس از درمان نیز ادامه داشته باشد. برخی نیز گزارش کرده‌اند که این درمان بر روی دندان‌های پر شده آن‌ها تاثیر گذاشته و این احساس به آن‌ها دست داده که دارند یک فویل نازک را می‌جوند.

دستگاه بای پپ فیلیپس

گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. این وسیله یک دستگاه اتوماتیک متصل به سیستم پاکسازی و ضد- عفونی است.

انجام هیدرودرم صورت آنتی اکسیدان‌های اساسی، پپتیدها و مواد آبرسان (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق می‌کند. نوع سرم‌های مورد استفاده در طول هیدروفیشیال بستگی به خواسته شما دارد؛ برای مثال سرم‌هایی که برای درمان آکنه به کار می‌روند از سرم‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک‌ متفاوت خواهد بود. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند. راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند. درمان با استفاده از فناوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این ابزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد.