دسته‌ها
اخبار

خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-ماتیک فور یو | آرایشی

برای خرید متیک شما میتوانید در مجموعه ما در 3 قدم این ارز راخریداری نمائید. برای اینکار به صفحه اصلی مراجعه کنید و از قسمت خرید و فروش آسان اقدام به خرید نمائید. پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند.

  • ماتیک امنیت بالایی هم داره چون اپراتور های زنجیره ای Polygon در سیستم Pos نقش دارن و نماینده های یک سیستم اثبات سهام در شبکه هستن.
  • به این معنی که با ورود یک کاربر، توکن‌های جدید استخراج می‌کنند و با خروج آن کاربر، توکن‌ها را نابود می‌کنند.
  • کاربران با در اختیار داشتن این توکن می‌توانند در امور اداری شبکه شرکت کنند و حق رای داشته باشند.
  • اعتبارسنجان در این شبکه، توکن های MATIC خود را به عنوان وثیقه قرار داده تا به بخشی از مکانیزم اجماع PoS تبدیل شوند و در ازای آن توکن MATIC دریافت کنند.
  • شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی ما در کمترین زمان ممکن اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و وجه ریالی خود را طریق سیکل پایا و کارت به کارت دریافت نمائید .

از تمامی صرافی‌های خارجی و صرافی ارز دیجیتال ایرانی رمزینکس قادر به خرید ارز دیجیتال پالی‌گان هستید. به این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین اتریوم نیز داده شده چرا که ماموریت اصلی پالیگان، ایجاد راه‌ حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در شبکه اتریوم است. پس از خرید MATIC یا خرید پالی گان، بهتر است آن را در یککیف پول امن ارز دیجیتالنگهداری کنید. همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند. رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است.

ایپ کوین (APE) به نوبیتکس اضافه شد

وب سایت تتر ایران این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است تا قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ماتیک و سایر رمز ارز ها را مشاهده کرده و با بهترین قیمت به خرید و فروش ارز رمزنگاری شده ماتیک بپردازند. فرایند فروش ارز دیجیتال پالی‌گان در صرافی رمزینکس به مانند خرید آن، به دو صورت ثبت سفارش فروش محدود و سریع خواهد بود و چگونگی آن دقیقاً مشابه با سفارش‌های خرید است که در بالا توضیح داده شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و فروش پالی‌گان و سایر ارزهای دیجیتال از رمزینکس وارد صفحه ی راهنمای استفاده از رمزینکس شوید. البته هنوز مشخص نیست که توکن ماتیک خارج از مرزهای پالیگان در شبکه‌های اتریوم و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز قابل استفاده قرار خواهد گرفت یا نه.

معرفی ارز دیجیتال میکر (Maker)؛ غیرمتمرکزترین پلتفرم دیفای

با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. وجود شبکه‌هایی مانند سوشی‌سواپ و آوی، به تنهایی باعث شده تا پالیگان به یک شبکه بزرگ و مهم برای اتریوم تبدیل شود و قیمت ارز دیجیتال ماتیک را افزایش دهد. سپس شبکه پالیگان، کوین‌های تبدیل شده در قرارداد هوشمند را اعتبارسنجی می‌کند و به همان مقدار متقابل، آن‌ها را به ارز دیجیتال ماتیک تبدیل می‌کند.

پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است. این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید.

این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است.

با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد. به‌طور خلاصه، اگر یک کاربر بخواهد درگیر کندی سرعت و کارمزدهای بالای اتریوم نشود، می‌تواند با قراردادهای هوشمند، توکن‌های خود را به شبکه پالیگان منتقل کند و به همان اندازه، ارز دیجیتال ماتیک دریافت کند. سپس اگر این کاربر بخواهد از شبکه پالیگان خارج شود، توکن‌های خود را می‌سوزاند.