دسته‌ها
اخبار

خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-ماتیک فور یو | آرایشی

در نتیجه نباید نگرانی از بابت مقیاس‌های بزرگ داشته باشید؛ زیرا در صورت نیاز این پلتفرم شرایط فعالیت به شکل پایدار را برای شما فراهم خواهد کرد. قیمت های مورد انتظار با توجه به شاخص های متفاوت میان 4.65 دلار تا ناحیه 6.1 دلار متغیر است اما قیمت 5.24 دلار شانس بیشتری را دارد. بسیاری از سرمایه گذاران دلیل عدم رشد قیمتی MATIC را مشکل عرضه بسیار زیاد توکن ها می دانند ، اما به صورت همزمان آن ها برای ثبت قله های جدید قیمتی برای توکن MATIC بسیار امیدوار هستند. خرید اینترنتی لوازم آرایش به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی atimatic به راحت ترین شکل قابل انجام می باشد پس همین حالا یک قدم به سمت سلامت و زیبایی بردارید. Kanani یک توسعه دهنده و مهندس بلاکچین است که در حال حاضر به عنوان مدیر عامل Polygon فعالیت می کند.

  • سالکمینه قیمتمیانگین قیمتبیشینه قیمت2024$9$9.6$12.8همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، آمار درون زنجیره ای پالیگان نوید دهنده رشد این پلتفرم و در نتیجه رشد قیمت آن را در سالهای پیش رو می دهد.
  • قیمت ارز ماتیک در زمان نگارش این مقاله، ۰.۴ دلار است و این ارز، طبق داده‌های سایتCoinMarketCap، هجده امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است.
  • در حال حاضر متیک در تلاش است تا با ارائه راه حل های جدید برای بلاکچین ها سرعت شبکه خود را افزایش دهد و هزینه تراکنش ها را به حداقل برساند تا میان کاربران بیش از پیش محبوب شود.
  • ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند.

جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد. سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است. وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است.

از جمله مزایای مهم ارز دیجیتال ماتیک می توان به این موارد اشاره نمود:

نکته مهم در خرید پالی گان (ماتیک نتورک) این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است. با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند. تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد.

بازار آنلاین رمزارزها

خرید و فروش پالی‌گان (ماتیک) با شبکه هایBNB Smart Chain , Polygon , ERC20 , MATIC , KCCدر کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود. کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌های ذخیره ماتیک است این کیف پول به جز ماتیک از 300 رمز ارز دیگر پشتیبانی میکند. پشتیبانی کیف پول اتومیک والت از تعداد زیادی ارز باعث شده این کیف پول به یک کیف پول برتر تبدیل شود.از دیگر ویژپگی های این کیف پول رابط کاربری اسان و چند امضایی بودن است که باعث شده تا امنیت بالایی را داشته باشد. SafePal S1این کیف پول بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال متفاوت را پشتیبانی کرده و یکی از کیف پول‌ های معتبر سخت افزاری ارزهای دیجیتال است.

صرافی ها

چنانچه تابحال اینکار را انجام نداده اید و تسلط ندارید میتوانید از پشتیبانی ما در این امر کمک بگیرید . در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید .