دسته‌ها
اخبار

خرید متیک MATIC فروش Polygan قیمت لحظه ای متیک والکس

این می تواند پالی گان را به یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز لایه دوم بدل کند. در ادامه به نحوه خرید و فروش کوین متیک در والکس و کارمزد آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید.

  • برای نگه داری امن و مطمئن ارز هایی که خریداری میکنین لازمه که اطلاعاتی در مورد کیف پول های نگه داری ارز دیجیتال، مزایا و معایب هر کدومشون و همین طور درجه امنیتشون داشته باشین.
  • اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست.
  • لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت.
  • پالی گان ترکیبی از ویژگی‌های یک بلاک چین مستقل مانند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری در کنار ویژگی‌های شبکه اتریوم مانند امنیت و قابلیت همکاری است.
  • صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است.
  • تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد .

در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم. با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت ماتیک در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید. از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید. فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود.

تاریخچه و بنیان گذاران پلتفرم پالی گان Polygon

ارز دیجیتال ماتیک MATIC یکی از پروژه‌هایی است که کمک زیادی به توسعه اکوسیستم اتریوم کرد و در بینصرافی های آنلاین ارز دیجیتالمتمرکز محبوب است. با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد.

خرید و فروش آنی

اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد.

کاربردها و مزایای رمزارز ماتیک

مجموعه پی ام ایکسچنج هیچ گونه کارمزد دلاری و کارمزد خدمات از کاربر دریافت نمیکنید و تمامی قیمت ها با قیمت مارکت جهانی محاسبه میگردد. ارز ماتیک کار خود را با قیمت 0.003 شروع کرد و تا سال 2021 به قیمت تقریبی2.63$ دست یافت. برای تحلیل ماتیک و مشاهده قیمت لحظه ای ارز ماتیک میتوانید از نمودار ماتیک در بالای صفحه استفاده نمائید. رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است. در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید.