دسته‌ها
اخبار

خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا-ماتیک فور یو | آرایشی

این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد. هم‌چنین باید متذکر شد که در ساختار این شبکه از الگوریتم مخصوص POS استفاده شده است. به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند. راه اول صرافی‌های خارجی که دردسرهای خود را دارد و راه ساده‌تر صرافی‌های داخلی مانند رمزینکس است. در این بازار به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله خرید یا فروش ماتیک می‌شوید و خود شما قیمت مورد نظر را تعیین خواهید کرد.

  • رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا.
  • از سوی دیگر استفاده از چهارچوب پلاسما در توکن ماتیک، به شبکه آن کمک می کند به صورت یکپارچه و بسیار سریع با برنامه های غیر متمرکز تعامل ایجاد شود.
  • پلاسما، یک گام اصلی در جهت دستیابی به مقیاس پذیری بیشتر اتریوم به شمار می رود.چارچوب پلاسما متشکل از چندین زنجیره است و همه ی این زنجیره ها یک زنجیره اصلی دارند.به زنجیره های کوچکتر، زنجیره های پلاسما گفته می شود.
  • هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت.

کاربران با در اختیار داشتن این توکن می‌توانند در امور اداری شبکه شرکت کنند و حق رای داشته باشند. همچنین با در اختیار داشتن این توکن توسط سهام‌داران، امنیت شبکه نیز افزایش پیدا می‌کند. در نهایت کاربران می‌توانند برای پرداخت هزینه کارمزدهای گس، از توکن ماتیک استفاده کنند. شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را وی چین انتخاب کرده و وی چین خود را دریافت نمائید . توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید .

نگاه بنیادین به Polygon

شبکه پالیگان از یک الگوریتم اثبات سهام طبقه‌بندی شده برای دست‌یابی به مکانیزم اجماع مورد نظر خود استفاده می‌کند. شبکه‌های مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام که به صورت سنتی کار می‌کنند، برای رسیدن به مکانیزم اجماع، تعدادی زیادی از بلاک‌ها را به صورت همزمان پردازش می‌کنند؛ اما در پالیگان قضیه متفاوت است. سلام بله میشه به شرطی که یک ارز همانند تتر در تراست ولت داشته باشید و تبدیل کنید اما میتوانید از طریق سایت ما هم ارز ماتیک با کارت بانکی بخرید. نظر تحلیلگران در مورد آینده ریون کوین RVN ریون کوین کوین اصلی بلاک چین روین کوین است. کیف پول های نرم افزاری زیادی هستند که شما میتوانید ارز های دیجیتال خود را در آنها نگهداری کنید اما ما چند کیف پول معتبر و جهانی را برای نگهداری ارز ماتیک به شما معرفی خواهیم کرد . شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی ما در کمترین زمان ممکن اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و وجه ریالی خود را طریق سیکل پایا و کارت به کارت دریافت نمائید .

نمودار قیمت پالی‌گان (ماتیک)

برای خرید متیک شما میتوانید در مجموعه ما در 3 قدم این ارز راخریداری نمائید. برای اینکار به صفحه اصلی مراجعه کنید و از قسمت خرید و فروش آسان اقدام به خرید نمائید. پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند.

با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت ماتیک در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. بانک جی‌پی مورگان در گزارش جدید خود عنوان کرد پس از آنکه بسیاری از سرمایه‌گذاران در کف قیمتی مشغول خرید شدند، نتیجه گرفته است که بازار ارزهای دیجیتال در آمریکا ویژگی‌هایی همچون «رفتار گله‌ای» از خود نشان می‌دهد. چی‌پی مورگان در این گزارش نوشت که انتقال ارزهای دیجیتال در آمریکا عمدتاً هنگام رشد قابل‌توجه قیمت‌ها اتفاق افتاده است.