دسته‌ها
اخبار

خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا

نظر تحلیلگران در مورد آینده وویجر توکن وویجر در سال 2021 سال هیجان انگیزی داشت. قیمت ماتیک تحت تاثیر هیچ ارگان خواص و دولت نیست و توسط عرضه و تقاضا مشخص میگردد. ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. آخرین و به روز ترین اخبار پالی گان (ماتیک) را در این بخش از آکادمی آستیریک دنبال کنید.

  • مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند.
  • توکن ماتیک با هدف افزایش مقیاس پذیری ارز دیجیتال اتریوم به وجود آمده و در توسعه زیرساخت اتریوم نقش مهمی را ایفا می کند.
  • در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید.

رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند. بر اساس پیش‌بینی‌های سایت Wallet Investors، انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ این ارز دیجیتال به ۱٫۵ دلار برسد، در حالی که برای سال ۲۰۲۵، ممکن است از مرز ۷ دلار عبور کند. بنابراین کارشناسان معتقدند که خرید ارز ماتیک یا همان ارز پالیگان می‌تواند در آینده سود خوبی را از آن دارندگان خود کند.قیمت ارز ماتیک از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید. همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد.

به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد. روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. مهم‌ترین کاربرد ارز متیک به ویژگی‌های شبکه پالی گان مربوط می‌شود؛ شبکه پالی گان با الگوریتم اثبات سهام فعالیت می‌کند و همین ویژگی باعث می‌شود تا قابلیت دسترسی به هر بلاک فراهم شود. به واسطه استیک کردن (برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ مراجعه نمایید) توکن ماتیک، کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه نقش داشته باشند.

همچنین، Sandeep Nailwal با سابقه قابل توجه در برنامه‌نویسی، یک کارآفرین موفق در حوزه بلاک چین است و در کنار دو عضو دیگر فعالیت می‌کند. در این میان، Anurang Arjun تنها شخصی است که در حوزه برنامه‌نویسی فعالیتی ندارد و به عنوان مدیر باسابقه شناخته می‌شود؛ او در بخش‌های مختلفی از شرکت‌هایی همجون Cognizant Technologies فعالیت داشته است. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود.

پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است. با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد. نظر تحلیلگران در مورد آینده سلسیوس cel شبکه سلسیوس یک پلتفرم وام دهی P2P است که به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را قرض بگیرند… ماتیک در کیف پول هایی که از آن پشتیبانی میکنند قابل نگهداری میباشد که از معتبر ترین آنها میتوان از تراست ولت،کوینومی، اتمیک ولت یاد کرد.

بررسی عملکرد پلتفرم پالی گان Polygon

رمز ارز متیک به صورت اختصاصی توسط شبکه پالی گان ارائه می‌شود؛ شبکه‌ای که به عنوان اولین پلتفرم مناسب و ایده‌آل برای مقیاس‌پذیری اتریوم و توسعه زیرساخت‌های آن محسوب می‌شود. پاشنه آشیل شبکه پالی گان با عنوان Polygon SDK شناسایی می‌شود؛ این فاکتور در اصل، یک چارچوب منعطف و اساسی است که از ایجاد برنامه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. عموماً از چارچوب‌های مورد نظر برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز با عنوان پلاسما یاد می‌شود.

خرید ماتیک

Polygon هم یک پلتفرم مقیاس‌پذیر است که کارمزد تراکنش‌ها در آن پایین است و از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است. این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. خیر؛ کارمزد نقل‌وانتقال ارز متیک رایگان نیست و برای انجام تراکنش‌های شبکه لازم است.

محاسبه قیمت متیک (MATIC)

تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد . در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه تابحال اینکار را انجام نداده اید و تسلط ندارید میتوانید از پشتیبانی ما در این امر کمک بگیرید .

هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود. Polygon به طور مؤثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای کامل (معروف به اینترنت بلاک چین) تبدیل می‌کند. برای استفاده از صرافی‌های خارجی لازم است تا ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.