دسته‌ها
اخبار

خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک :: تتر ایران-ماتیک فور یو | آرایشی

ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است. این پلتفرم در گذشته با نام Matic Network شناخته می شد اما اخیرا به نام پالیگان تغییر یافته. توکن ماتیک با هدف افزایش مقیاس پذیری ارز دیجیتال اتریوم به وجود آمده و در توسعه زیرساخت اتریوم نقش مهمی را ایفا می کند. به همین ترتیب شما می توانید با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر بلاک چین اتریوم را تنها در چند ثانیه انجام داده و از مقیاس پذیری بالای شبکه لذت ببرید. همچنین توکن ماتیک با استفاده از زنجیره های جانبی پلاسما شبکه ای امن و کاربر پسند را ارائه می دهد که همکاری بین شبکه و برنامه های غیر متمرکز Dapp را بهبود می بخشد. در واقع به کار گرفتن پلاسما در پلتفرم Polygon باعث دسترسی آسان توسعه دهندگان با برنامه های Dapp شده و ایجاد این برنامه ها را یکپارچه ساخته است.

  • غالبا توسعه دهندگان و پروژه ها در پی ایجاد راه حل های مقیاس بندی خود در اکوسیستم اتریوم هستند.
  • لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت.
  • با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود.
  • رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است.

رمز ارز ماتیک در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس بسیار مجرب در بمبئی هندوستان پایه‌گذاری شد. نفر اصلی پروژه به نام جینتی کنانی بود که در زمره حرفه‌ای‌ترین برنامه‌نویسان بلاکچین قرار دارد و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شبکه پالیگان، در توسعه پروژه‌های نسل سوم اینترنت (Web.3) نیز فعالیت دارد. الگوریتم اثبات سهام رمز ارز ماتیک، این امکان را در اختیار مکانیزم اجماع قرار می‌دهد تا هر کدام از بلاک‌های شبکه را به صورت جداگانه اعتبار‌سنجی کند. به عبارت دیگر، اعضای شبکه میزان مشخصی از رمز ارز ماتیک را به عنوان وثیقه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند. سپس شبکه پالیگان در ازای این کار، امتیاز اعتبارسنجی تراکنش‌های موجود را در اختیار اعضا قرار می‌‌دهد و هرکدام که بتوانند به درستی یک تراکنش را اعتبارسنجی کنند، از شبکه پاداش دریافت می‌کنند.

تحلیل تکنیکال فالا نتورک بر اساس ichimoku kinko hyo

صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود. امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است.

در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت. در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. پالیگان به منظور جبران مشکلات اتریوم و به عنوان یک راه‌حل ثانویه طراحی شد. در واقع، افزودن ویژگی‌هایی در رابطه با تقویت امنیت، افزایش خودمختاری بلاک‌چین، بهبود تجربه کاربری و سازگاری بیش‌تر با ماژول‌های گوناگون، باعث شده است که شبکه پالیگان نقص‌های اتریوم را مرتفع سازد.

آیا برای انتقال ارز پالی‌گان (ماتیک) کارمزد می گیرید؟

هدف نهایی این ارز غلبه بر مشکلات مقیاس پذیری و کمک به کاربران اپلیکیشن های غیر متمرکز جهت انجام معاملات سریع و آسان و ارزان در بستر پلتفرم اتریوم است. می‌توانید رمز ارز پالیگان (ماتیک)، توکن اصلی این پلتفرم را از یک صرافی معتبر خریداری کنید.صرافی‌ ارز دیجیتال ارزپایا، امکان خرید پالیگان به‌صورت آسان، با کارمزدی کم و در محیطی کاملا امن را فراهم آورده است. پالی‌گان در بازار ارزهای دیجیتال، جایگاه ویژه‌ای برای خود دست و پا کرده است.

با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک به دلیل اهمیت بسیار بالای پالیگان برای شبکه اتریوم، مورد توجه کاربران قرار گرفته و روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند. دردسر بزرگی که باعث شده این شبکه گنجایش بیشتر کاربران را نداشته باشد و تراکنش‌ها کندتر، کارمزدها بیشتر و وضعیت روزبه‌روز نابه‌سامان‌تر شوند. چیزی که اتریوم به‌شدت به آن نیازمند است، یک لایه دوم با فضای بیشتر است تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد. این دقیقا جایی است که شبکه پالیگان و ارز دیجیتال ماتیک وارد میدان می‌شوند.

کیف پول های ارز ماتیک (MATIC)

واقعیت اینه که در چنین شرایطی بی تفاوتی نسبت به این بازار و جذب نشدن بهش ممکنه پشیمانی و حسرت در آینده رو در پی داشته باشه. علی الخصوص وقتی که رشد چند برابری یک سری از ارز های دیجیتال رو میبینیم و هر روز شاهد فراگیری و اقبال بیشتر به این حوزه میشیم. توصیه میکنیم راه و چاه ورود به دنیای جذاب و البته پرسود ارز های دیجیتال رو یاد بگیرید و با مسیر پیشرفت تکنولوژی همراه بشید. مجموعه صرافی ایران بایننس هم در کنار شماست تا علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات و دانش بازار ارز های دیجیتال بستر امنی و راحتی هم برای معاملات و سرمایه گذاری های شما فراهم کنه. در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده.

این سطح از آشنایی می تواند برای شما هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مفید باشد. این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. پلاسما، یک گام اصلی در جهت دستیابی به مقیاس پذیری بیشتر اتریوم به شمار می رود.چارچوب پلاسما متشکل از چندین زنجیره است و همه ی این زنجیره ها یک زنجیره اصلی دارند.به زنجیره های کوچکتر، زنجیره های پلاسما گفته می شود. اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد. دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. همونطور که میدونین انتخاب یک روش درست برای سرمایه گذاری و کسب درآمد اهمیت زیادی داره.

قبل از خرید matic کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Matic Network را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. اگر می‌خواهید به خرید ارز دیجیتال ماتیک فکر کنید، ابتدا باید از نقاط قوت و ضعف این پروژه آگاه باشید. سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌هایی که چشم‌انداز روشن و مثبت ندارند، یکی از اشتباهاتی است که اکثر علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال، مرتکب آن می‌شوند.