دسته‌ها
اخبار

خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک-ماتیک فور یو | آرایشی

از نظر تجاری، زنجیره های جانبی پالی گان از نظر ساختاری برای حمایت از انواع پروتکل های مالی غیرمتمرکز موجود در اکوسیستم اتریوم طراحی شده اند. در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد. این می تواند پالی گان را به یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز لایه دوم بدل کند. اصلاح قیمت ارز MATIC ممکن است قیمت را میان سطوح 5.53 دلار تا 6.78 دلار تغییر دهد و این موضوع به اصلاح قیمت بیت کوین نیز بی ارتباط نیست.

  • با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد.
  • در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد.
  • همان‌طور که می‌دانید استخراج رمز ارزها دشواری‌های مخصوص به خود را دارد، برای مثال شما باید برای استخراج برخی از رمز ارزها از دستگاه‌های قدرتمند کمک بگیرید.
  • در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت.

همزمان با فراهم شدن امکان معامله توکن متیک در صرافی بایننس در اواخر آپریل 2019، روندی صعودی آغاز شد و با گذشت 5 هفته سقف قیمتی 0.045 دلار با رشدی بیش از 1600 درصد برای متیک ثبت شد. پس از آن روندی نزولی برای قیمت آغاز شد و تا تاریخ 28 دسامبر 2020، قیمت در کانال 0.01 دلار و 0.03 دلار حرکت می کرد. پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است. پلتفرم پالیگان در پی رفع محدودیت ‌های اصلی اتریوم مانند ضعف در توان عملیاتی و ضعف در تجربه کاربری (تاخیر در معاملات) است. در خرید سریع پالی‌گان سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن و حتماً صورت خواهد گرفت اما در سفارش محدود خرید پالی‌گان تکمیل سفارش به تطابق قیمت سفارش خرید شما با قیمت سفارش فروش دیگر کاربران بستگی دارد.

برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت. صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰.۲ درصد، مناسب‌ترین گزینه برای خرید این رمز ارز محسوب می‌شود. فروش و خرید اتریوم کلاسیک خرید و فروش اتریوم کلاسیک به عنوان یک ارز دیجیتال قدیمی و پرطرفدار در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید.

لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت. پالیگان در ابتدا با نام شبکه ماتیک کار خود را آغاز کرد که بعدها به پالیگان تغییر داده شد. ریون کوین RVN چیست و چه کاری انجام می دهد؟ ریون کوین RVN به عنوان یک هارد فورک بیت کوین نسل بعدی که عملکرد قابل توجهی را به بازار اثبات کار اضافه… نظر تحلیلگران درمورد آینده اپتوس apt با توجه به تنوع بسیار زیاد ارزهای رمزنگاری شده موجود، می‌توان به خاطر داشت که چیزی که بیشتر آن‌ها را…

ویژگی مهمی که ماتیک را خاص می‌کند؛ معماری چهار لایه پالیگان

این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد. WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند. هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند. فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد.

ارز دیجیتال ماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

اما تغییر نام ماتیک به پالیگان، تنها به یک اسم خلاصه نمی‌شود، بلکه تکنولوژی پش این شبکه هم تغییر کرد تا نسبت به سایر رقبا، بهترین روش ممکن را برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم ارائه دهد. پالیگان چیستپالیگان یک راه‌حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم است که می‌تواند صدها یا حتی هزاران تراکنش بر ثانیه را انجام دهد و به دلیل این ویژگی، سرعت تراکنش‌های اتریوم افزایش و کارمزد آن‌ها کاهش می‌یابد. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد. در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود. پس از آن هم با روند صعودی ملایمی روبه‌رو خواهیم شد، ولی خبری از سقوط ناگهانی نخواهد بود.

در صورت تایید انتقال و دریافت Matic Network توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد. از مزایای فروش ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. خرید و فروش ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) و سایر رمز ارز ها در اینانس به همین راحتی قابل انجام بوده و علاوه بر فروش matic شما میتوانید هزار ارز دیجیتال دیگر را نیز در صرافی ارز های دیجیتال اینانس به فروش برسانید. برای مشاهده لیست تراکنش های فروش Matic Network میتوانید از پنل کاربری خود وارد بخش ” لیست تراکنش های فروش” شوید و یا از قسمت تاریخچه انتقال کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) خود تمامی نقل و انتقالات خود را رصد کنید. جهت فروش ارز matic می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال matic نمایید. بنیانگذاران پالی گان با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal شناخته می شوند که این شبکه را در سال 2017 تاسیس کرده اند.

شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۶۸.۶۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی CoinTiger با سهم %۱۸.۹۱ از حجم معاملات روزانه است.