دسته‌ها
اخبار

خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک

فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. این توکن را نمی‌توان از طریق ماین کردن به دست‌آورد و فقط باید آن را از طریق صرافی ایرانی ارز دیجیتال خریداری نمود.

  • از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید.
  • همه صرافی‌ها برای تراکنش‌های شما کارمزد در نظر می‌گیرند، اما در صرافی اکسبیتو تلاش بر این است تا با در نظر گرفتن کمترین کارمزد و بالاترین امنیت، تجره معاملاتی خوبی را در بازار ارزهای دیجیتال برای شما فراهم کند.
  • (در این زمینه هم میتونید رو صرافی ایران بایننس با قیمت مناسب و تسویه حساب فوری حساب کنید).
  • معامله گران ساکن ایران برای خرید ارز دیجیتال ماتیک دو راه پیش رو دارند.
  • این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد. برای نگهداری، دریافت و ارسال پالیگان می‌توانید از کیف پول‌های مختلفی مثل متامسک، Fortmatic، Math Wallet و… بعد از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) توسط شما، ارسال بلافاصله و بصورت اتوماتیک انجام میشود. از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند.

ماتیک (فیلم)

صرافی ارزدیجیتال وویجر VGX وویجر یک پلتفرم دارایی دیجیتال است که به کاربران تا 12 درصد پاداش سالانه ارائه می دهد. این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد. WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند. این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند. پلتفرم پالی گان Polygon بسیاری از مشکلات مقیاس‌پذیری را حل کرده است. پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید.

خرید ماتیک از صرافی ارزپایا

در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . با هدف افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش فارسی زبانان عزیز، کلیه خدمات آموزشی این مجموعه در سطوح مبتدی و متوسطه رایگان می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوای این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. برای تجربه خرید بهتر، کارشناسان تتر ایران به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود تا خریدی مقدون به صرفه و مفید را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی پینگی یک ایمیل معتبر یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

نگه داری ارز دیجیتال پالی گان

از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد. پالیگان که با نام ماتیک Matic هم شناخته میشود، یک توکن اتریومی است که به عنوان ارز بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود. هدف پالیگان ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر روی شبکه اتریوم است و این کار را با استفاده از زنجیره‌های جانبی لایه دو انجام می‌دهد. در واقع Polygon چند زنجیره دیگر را در کنار زنجیره اصلی اتریوم اجرا می‌کند.