دسته‌ها
اخبار

خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک

پیشنهاد ما برای خرید یا فروش Polygon یا هر ارز دیجیتال دیگه معامله در بستر صرافی های آنلاین ارز دیجتال هستش، چرا که این صرافی ها تایید شده و قانونی هستن و اگر مشکلی پیش اومد امکان پیگیری وجود داره. چنان چه هم بخواین با کوین هایی مثل تتر از صرافی های خارجی خرید کنید هم باید از یه صرافی ایرانی تترها تونو تهیه کنید و به صرافی خارجی انتقال بدید. (در این زمینه هم میتونید رو صرافی ایران بایننس با قیمت مناسب و تسویه حساب فوری حساب کنید).

  • هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است.
  • هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
  • راه حل‌‌های لایه ۲، پلتفرم‌هایی هستند که بر روی یک بلاک چین اصلی طراحی شده و هدفشان، برداشتن باری از روی دوش بلاک چین اولیه است.
  • پلاسما از زنجیره های مختلفی به وجود آمده است که به پلتفرم Polygon این امان را می دهد برنامه های غیر متمرکز را مقیاس بندی کنند.
  • شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید.

توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. صرافی CoinTigerاز نظر حجم معاملات در خرید و فروش ماتیک برترمی باشد . این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید. این صعود چشمگیر قیمت ماتیک، نظر بسیاری از سرمایه‌ گذاران و تحلیلگران را به پلتفرم پالیگان جلب کرد و باعث شد عده زیادی روی خرید ماتیک سرمایه گذاری کنند.

قیمت متیک (MATIC)

علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است.

خرید ارز دیجیتال ماتیک از صرافی‌های بین‌المللی

کیف پول ترزور که در سال 2018 به بازار عرضه شد دارای صفحه لمسی ، تأیید صحت معاملات ، قفل و چندین امکانات دیگر است. این کیف پول با سیستم های لینوکس و اندروید قابل اجرا است و کاربری اسانی دارد که برای افراد مبتدی یک کیف پول بسیار مناسب است. از بین بنیان‌گذاران ارز متیک و شبکه پالی گان، Jaynti نقش کلیدی و مهمی را در اجرای پلاسما و سیستم WalletConnect در اتریوم ایفا کرده است.

نکته جالبی که در مورد ارز متیک و شبکه پالی گان وجود دارد، ارائه یک روش بهینه برای مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم است. همچنین شما می‌توانید، از این صفحه برای ثبت سفارش‌های خرید و فروش و اطلاع از قیمت ارز متیک در والکس استفاده کنید. می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند. لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد. در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است. پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست.

پول نو بستر مهم خرید و فروش ارز دیجیتال

معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست. ارز ماتیک، در طی چهار هفته‌ حدود ۷۶۰ درصد افزایش یافت و از ۰٫۳۴ دلار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ به ۲٫۶۸ دلار در ۱۸ می ۲۰۲۱ افزایش یافت. پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک به تدریج تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ به ۰٫۶۹ دلار کاهش یافت. ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.