دسته‌ها
اخبار

خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک

ارز متیک باعث می‌شود که شبکه‌های مختلف بلاک چین با شبکه اتریوم سازگار و هماهنگ شوند. در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت. در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. توکن ماتیک با بازده سالانه 8,079.19 درصد در رتبه 16 بازار قرار گرفته است. با توجه به توسعه عظیم شبکه Polygon، انتظار می رود قیمت ماتیک در آینده با رشد چشمگیری رو به رو شود. در حال حاضر تعداد کل واحد های قابل عرضه ماتیک 10,000,000,000 است که مقدار 6,289,220,000 از آن توکن های در گردش می باشد.

باتوجه به راهکارهای تیم پالیگان می‌توان آینده امید‌بخشی را برای این پلتفرم پیش‌بینی کرد. بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد. در ابتدا برای ثبت‌نام اولیه شما تنها به یک آدرس ایمیل فعال نیاز خواهید داشت.

و همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد خرید رمز ارز در این نوع کیف‌پول‌ها هزینه زیادی برای کاربران خواهد داشت. با استفاده از گزینه “واریز ریالی” وجوه را به کیف پول خود اضافه کنید، این گزینه در بخش حسابداری قرار دارد. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید.

  • ارز پالیگان با نماد اختصاری MATIC در رتبه 10 ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.
  • در واقع Polygon چند زنجیره دیگر را در کنار زنجیره اصلی اتریوم اجرا می‌کند.
  • تا پایان ماه اکتبر، روند قیمت ارز دیجیتال ماتیک MATIC به بالاترین ارزش خود یعنی ۲٫۱۳ دلار رسید.
  • چشم یک تحلیل کلی از ماتیک گذاشتیم البته میتوانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.
  • قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید.

این تیم از برنامه ‌نویسان قدرتمند در گوشه و کنار جهان تشکیل شده است. آن‌ها پالیگان را برای حل مشکل مقیاس‌‌ پذیری اتریوم طراحی کرده و باعث شدند هزینه تراکنش‌های اتریوم تا حد زیادی کاهش پیدا کند. پس از تغییر نام ماتیک نتورک به پالیگان، Mihailo Bjelic هم به جمع بنیان ‌‌گذاران پالیگان اضافه شد. امروزه رمز ارزهای مختلف در سراسر جهان دست در دست هم داده اند تا سلطه شبکه اتریوم بر بازار ارزهای دیجیتال را از بین ببرند. ارز دیجیتال ماتیک با هدف خنثی نمودن این تلاش ها به بازار عرضه شده است.

برای واریز و برداشت ریالی بر روی لینک و برای واریز و برداشت کریپتو کارنسی هم بر روی لینک درج شده کلیک کنید. بعد از انجام این مراحل می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و برای خرید ارزهای دیجیتال ازجمله ارز دیجیتال ماتیک اقدام کنید. برای فروش ارز دیجیتال هم بعد از ورود به حساب کاربری‌تان می‌توانید عملیات فروش ارز ماتیک را انجام دهید. بعد از فروش، پول به همان حسابی که به صرافی متصل کرده‌اید، واریز می‌شود. پس از خرید MATIC یا خرید پالی گان، بهتر است آن را در یککیف پول امن ارز دیجیتالنگهداری کنید. همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند.

در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود. پس از آن هم با روند صعودی ملایمی روبه‌رو خواهیم شد، ولی خبری از سقوط ناگهانی نخواهد بود. پس از واریز ریال به کیف پول خود به بخش خرید و فروش سریع بروید و ارز MATIC را انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت سفارش خرید بزنید، بلافاصله دارایی به کیف پول شما اضافه می‌شود. اگر دارایی را در کیف پول خود مشاهده نمی‌کنید کافی است مجدد صفحه را بارگذاری کنید. فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد. فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید.

ارز دیجیتال ماتیک MATIC چیست؟

(از فرانسوی ، اِ) (مخفف از کسمتیک فرانسوی ) ماده ٔسرخ که زنان به لب مالند. کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود. با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود.

احراز هویت اتوماتیک

نقش آگاهی لحظه ای و تحلیل اخبار ماتیک برای آن دسته از سرمایه گذارانی که قصد خرید و فروش ماتیک برای کوتاه مدت یا ترید را دارند پررنگ تر است. D’CENTکیف پول سخت ‌افزازی Dcent را می‌توان به گوشی‌های اندروید و iOS متصل کرد. سیستم اتصال این کیف پول به طور اختصاصی برای استفاده در گوشی‌های موبایل طراحی شده و قوی‌تر از کیف پول‌ های دیگر عمل می‌کند. راه حل‌‌های لایه ۲، پلتفرم‌هایی هستند که بر روی یک بلاک چین اصلی طراحی شده و هدفشان، برداشتن باری از روی دوش بلاک چین اولیه است. آن‌ها برای تقویت نقاط ضعف و قسمت‌‌های آسیب‌پذیر طراحی شده و کمک می‌کنند که بلاک چین اصلی عملکرد بهتری داشته باشد. بله؛ متیک در حال حاضر از جمله ارزهای دیجیتال نوظهور محسوب می‌شود که آینده درخشانی برای آن پیش‌بینی شده است.

پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است. این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند.