دسته‌ها
اخبار

خرید رژلب انواع رژ لب گوشتی و غیره 2022

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود. رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد. این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود.

  • در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند.
  • قیمت و خرید رژ لب جامد تا حد زیادی به برند تولید کننده آن بستگی دارد و برندهای معروف اروپایی و ایرانی معمولا محصولات بهتری را ارائه می‌دهند اما با قیمت بالاتر.
  • اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود.
  • از نوجوانی علاقه بسیار زیاد به لوازم آرایشی باعث شد تا مسیر زندگی من تغییر کند.
  • اما بافتی که اغلب خانم ها به آن علاقمند هستند، مخملی و مات است.
  • بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود.

از آنجا که امروزه نوع فیک محصولات آرایشی در بازار زیاد شده است، شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی سانیمو خریداری کنید. همچنین جهت انتخاب مناسب‌ترین محصول برای پوست شما، مشاورین سانیمو، آماده پاسخ گویی هستند. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود.

رژ لب مایع اف بی F&B پک شش عددی

برند مک MAC یکی از برند های شناخته شده میان بانوان است که رژ لب های آن بسیار معروف است. طیف رنگی گسترده رژ های این برند، توجه آرایشگران را به خود جلب کرده است. این رژ لب دارای بافتی نرم و روان است که به راحتی روی لب می نشیند.

رژ لب‌های مات جامد برای انواع پوست مناسب است و علاوه بر ایجاد ظاهری مات با ماندگاری طولانی بر روی لب‌ها، از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. برای بالا بردن ماندگاری رژ لب می توانید قبل از آرایش لب، لب هایتان را با کرم پودر یا پنکک و حتی کانسیلر جامد آغشته کنید سپس به آرایش لب هایتان با کمک خط لب و رژلب بپردازید. رژ لب های کرم دار، براق، رژ مات، مرطوب کننده و رژ لب های شفاف کننده از جمله این موارد هستند. قبل از انتخاب باید بدانید که برای چه مراسمی و چه آب و هوایی و چه مدت زمانی رژ می زنید و به تبع آن بهترین انتخاب را انجام دهید.

اکثر رژلب‌ها به لطف وجود آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت مرطوب کنندگی و نرمی لب‌ها را دارند. بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,نوت, … اما بهتر است که آنها را بهتر بشناسید تا خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید. بهتر است که قبل از زدن رژلب، لب های خود را با کرم لب آبرسانی کرده و از خط لب برای تنظیم خطوط و منظم استفاده کردن از رژلب استفاده کنید.

رژلب مدادی

البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند. پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید. ما در نهایت محبوب ترین محصولاتی را که خوب است قبل از خرید رژ لب جامد بشناسید را به شما معرفی می کنیم. می توان ادعا کرد هر دختر جوانی اولین قدم خود برای آراستگی را با خرید رژ لب جامدآغاز می کند. چرا که این محصولات خوش رنگ و لعاب، به راحتی و در کمترین زمان جلوه ای باور نکردنی را به صورت هر فرد می دهند.

رژ لب جامد مدل Sunset شماره 430 این لی

همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. بالم لب نوع پماد یا موم حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است که باعث آب رسانی به لب‌ها می‌شود. بالم لب، بدون به وجود آوردن چسبندگی و سنگینی، از خشک شدن، ترک خوردن و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. بالم لب خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست لب را دارد، باید روزانه و به طور منظم استفاده شود و اغلب بدون رنگ است. اما رژ لب ها اکثرا دارای رنگ های متنوع هستند و بعضی از آنها خاصیت آبرسانی دارند و بعضی ها خیر.

حتی افرادی که زیاد اهل آرایش کردن نیستند نیز اغلب مواقع رژ لبی در کیف خود دارند. امروزه خرید اینترنتی رژ لب یکی از آسان ترین راهکارها برای انتخاب و مقایسه است. هنگام خرید این محصول باید توجه زیادی به کیفیت آن داشته باشید، چرا که محصولات خوب نه تنها زیبایی لب ‌ها را دوچندان می ‌سازند بلکه در زیبایی و سلامت نیز نقش پررنگی دارند.

با خرید از فروشگاه اینترنتی میس و مستر دیگر نگرانی بابت اصل بودن کالا و قیمت ها ندارید و می توانید با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی کنید. فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید. هم چنین تنوع رژ لب های مخملی موجود در بازار، انتخاب را دشوار کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آسان تر تصمیم بگیرید. همچنین نحوه انتخاب صحیح و اصولی رنگ رژ را بیان کردیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.