دسته‌ها
اخبار

خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره 2022 اقساطی بخرید

از پرکاربرد ترین و با ارزش ترین دستگاه های هیدروفیشیال موجود در بازار دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می باشد که به نسبت به قیمت جزوه بهترین دستگاه های لاین پاکسازی می باشد. این دستگاه به فرآیند جذب نیز کمک می کند که منجر به پاکسازی عمیق می‌شود، سلول های مرده پوست را حذف می کند و بطور کامل سبوم احاطه کننده فولیکل را از بین می برد. این دستگاه با افزایش جذب مواد مغذی فولیکول مو را تقویت می کند و عرضه طولانی مدت مواد مغذی به پوست را فراهم می کند. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است.

  • سه مخزن با نام‌های A، B، C، مخزن آب اکسیژنه و مخزن جمع آوری‌کننده در دستگاه تعبیه شده است.
  • این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود.
  • سطح پوست یک لایه سرد طبیعی تشکیل می دهد که مواد مغذی را حبس می کند.
  • از این هندپیس برای جذب مواد مغذی به پوست با بهره گیری از تکنولوژی و امواج فراصوت استفاده می شود.
  • اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

دستگاه هیدروفیشیال بهترین دستگاه زیبایی پوست است که حباب های ریزی تولید می کند. زمانی که محلول های هیدرو درمابراسیون استعمال می شوند، حباب های کوچک تولید شده باعث می شوند که گروه های اتمی مولکول های آب کوچک تر شوند، بطوریکه اکسیژن بتواند به راحتی در شکاف های گروه‌های اتمی حل شود. جریان خلاء تشکیل شده توسط فشار منفی خلاء محلول مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می‌کند.

با استفاده از این روش می‌توانید روند پیری پوست خود را کندتر کنید. چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی پاکسازی پوست صورت از وبلاگ دترلند بود.

مراقبت های بعد از هیدروفیشیال چیست ؟

لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند. پوست انسان روزانه در معرض آلودگی، استرس و آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد. آلودگی‌ها به همراه سلول‌های مرده در چربی تولیدشده توسط پوست به دام می‌افتند و منافذ پوست را می‌بندند. این امر باعث ایجاد آکنه و انواع جوش‌های سرسفید و سرسیاه خواهد شد. اما هیدروفیشیال به لایه برداری سلول‌های مرده پوست کمک و آلودگی‌ها را از منافذ خارج می‌کند.

دسته لیفتینگ دو قطبی…

این پروب ها به تولید ریز- حباب هایی کمک خواهند کرد که به آسانی با مولکول های آب واکنش می دهند. خب، مرهم های طبیعی را کنار می گذاریم، گام بعدی درخواست کمک از پزشک است. آنها قطعا پوستتان را درمان خواهند کرد ولی قبل از آن، باید چندین آزمایش انجام دهید تا نوع مشکل پوستتان آنالیز شود. سپس، پزشک داروهایی تجویز می کند که روز به روز افزایش یافته و در نهایت، اقدام به محدودیت غذاهای مورد مصرف تان خواهد کرد. با گذر زمان و بنا به عوامل متعددی نظیر آب و هوای آلوده، قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش، کشیدن سیگار و عدم مصرف آب کافی، پوست سلامتی و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است. این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد. همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید.

این دستگاه بطور ویژه با یک دهانه مارپیچی کوچک طراحی شده است که از طریق آن محلول هیدرو درمابراسیون مستقیما در تماس با پوست قرار می گیرد. این محلول ها برای مدت طولانی در تماس با پوست قرار می گیرند و ریزحباب هایی در حدود 10 میکرون تولید می کنند. این امر در ابتدا از طریق پاکسازی لایه سطحی فرآیند لایه برداری را تقویت می کند و سپس آلودگی موجود در منافذ را حذف می کند.