دسته‌ها
اخبار

خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره 2022 اقساطی بخرید-ماتیک فور یو | آرایشی

شاید در برخی از افراد که دارای پوست حساسی هستند پس از یک ساعت ، دچار قرمزی شوند اما جای نگران کننده ای نیست و عوارض های این دستگاه در تمام سطوح بدن بسیار کم است. یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هيدروفيشيال می باشد که یک شیوه درمانی است. گرچه کسانی که از روش IPL برای درمان استفاده کرده‌اند، عوارض جانبی را نیز گزارش نموده‌اند. مخصوصاً التهاب، منافذ باز و پیری پوست می‌تواند تا چند هفته پس از درمان نیز ادامه داشته باشد. برخی نیز گزارش کرده‌اند که این درمان بر روی دندان‌های پر شده آن‌ها تاثیر گذاشته و این احساس به آن‌ها دست داده که دارند یک فویل نازک را می‌جوند.

آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.

  • از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
  • از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد.
  • گرچه که گزینه خوبی برای افرادی که احتمال بروز عفونت در آن‌ها بیشتر وجود دارد یا آستانه درد آن‌ها پایین است، نیست.
  • این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف).
  • در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود.

برای بهتر شدن پوست و تاثیر بهتر، می تواند تا 48 ساعت از داروهای تجویزی موضعی توسط دکتر استفاده کند. در صورت باردار بودن، این موضوع را با متخصصین پوست در میان بگذارید تا از مصرف ماده هایی که ممکن است سلامتی شما را به خطر بیاندازد، جلوگیری شود. اگر به هر موادی حساسیت دارید، حتما متخصصین پوست خود را در جریان بگذارید. اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

از آنجایی که در تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید.

• برای کسانی که لایه شاخی پوست نازکی دارند یا رگه های خونی قرمز شدید روی استخوان گونه دارند، زمان استفاده از RF نباید خیلی طولانی باشد. (۴) با استفاده از دسته اولتراسونیک در نزدیک ناحیه درمان بمانید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد اولتراسونیک شروع شود. (۴) با استفاده از دسته RF به ناحیه درمان نزدیک کنید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد RF شروع شود. (۴) دکمه روی تفنگ اسپری را فشار دهید سپس تفنگ شروع به کار کرده و ناحیه درمان را هدف قرار می دهد. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. در این قسمت به تفصیل و با شرح کامل جزئیات توضیح داده شده است.جهت راحتی کار با دستگاه به تصاویر نیز دقت کنید.

مشخصات فنی دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس 2021

بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود. سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از این هندپیس برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. از بین بردن کک و مک، بهبود قرمزی پوست، درمان خارش، جایگزینی رنگدانه ها.

خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود.