دسته‌ها
اخبار

خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره 2022 اقساطی بخرید

این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود. سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست در طول درمان از بین رفته و پوست توسط آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدها هیدراته می‌شود. بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند.

  • این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود.
  • این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند.
  • این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.
  • این دستگاه از طریق جریان خلاء عمل می کند که کاملا با محلول های مغذی یکپارچه می شود.
  • هیدروفیشیال پوست را آبرسانی کرده و آن را با سرم‌های ضد چروک تغذیه می‌کند.
  • این درمان سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و بدون درد جوش های سرسیاه را تخلیه می کند و پوست را با مواد مغذی ضروری و رطوبت غنی می‌کند.

طول موج “آبی”423 نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، 1 میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند. حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب. استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود. در این دستگاه، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید.

تزریق چربی به واژن چقدر ماندگار است و چگونه انجام می شود؟

حفره قیفی- شکل فولیکول مو با مواد مغذی پر می شود و اثر این مواد مغذی در پوست قابل مشاهده خواهد بود. پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد.

اصلاح موی بدن خانم ها

④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید. دکمه روی تفنگ اسپری را فشار دهید سپس تفنگ شروع به کار کرده و ناحیه درمان را هدف قرار می دهد. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود.

مزایای مایع های (محلول های مخصوص)مخصوص دستگاه های هیدرافیشیال، آکوافیشیال، آبلونان، آکواپیل،آکواجت

توصیه پایانی ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید. این کرم ضدآفتاب خاصیت ضد پیری و ضد چروک هم دارد و با تکیه بر آن می تواند در برابر تولید ملانین در پوست مقاومت کند تا از به وجود آمدن لک ها جلوگیری کند. این دستگاه که از یک سر مارپیچ مکنده منحصر به فرد برخوردار است، نوعی آنزیم به نام ورتکس را به پوست وارد می کند و به کمک همین آنزیم می تواند، آلودگی‌ها و سلول های مرده پوست را خارج نماید. سپس منافذ پوست را باز کرده و با استفاده از سرم های متناسب با نیاز پوستتان، آن را تغذیه می کند. کارش تسکین و تقویت منافذ می باشد که با این کارش کاهش تورم را به همراه خواهد داست در ضمن از فرایند متابولیسم و پیری پوست جلوگیری کرده و جوانسازی و کلاژن سازی پوست را انجام میدهد. در عکس بالا تقریبا 6 دسته دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره رو معرفی کرده ایم و در ادامه به معرفی ماسک ال ای دی هم میرسیم.