دسته‌ها
اخبار

خرید دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره آکواجت بهترین کیفیت و قیمت هیدروفیشیال کاره شفا-ماتیک فور یو | آرایشی

فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است. درحالیکه میکرونیدلینگ نباید روند دردناکی باشد اما برخی از بیماران ناراحتی‌هایی را در طول درمان و پس از آن گزارش کرده‌اند. اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود. مدیکال تک مفتخر است تا حرفه ای ترین تعمیرات دستگاه هیدروفیشیال را با کمترین هزینه به شما ارائه دهد.

  • آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید.
  • از لحاظ قیمت ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزو محصولات میان رده محسوب می شود.
  • در این مرحله، لایه‌برداری پوست در چندین نوبت بدون بروز حساسیت و قرمزی، سبب بهبود ظاهری پوست می‌شود.
  • حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند.

این یک روش پزشکی اثبات شده است که نیازی به پوست سر یا بخیه ندارد. همچنین حرفه ای های شلوغی که به ظاهر خود اهمیت می دهند ، یک انتخاب محبوب است. این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود.

جوانسازی پوست بوسیله هیدروفیشیال، اگر به درستی انجام شود و مراقبت های قبل و بعد آن نیز به خوبی رعایت شود، هیچگونه دردی برای بدن نخواهد داشت. رسیدگی به پوست سن خاصی نمی شناسد و هرکسی با هر سنی می تواند هیدروفیشیال پوست انجام دهد. اگر پوست حساسی دارید و نگران هستید که آیا این روش مناسب شما است یا خیر، باید بگوییم که هیدروفیشیال پوست برای حساس ترین پوست ها نیز مناسب است. حتی کسانی که از وجود بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس رنج می برند نیز، بهتر است که از هیدروفیشیال استفاده کنند. در روش هیدروفیشیال از تزریق و یا سایش پوست استفاده نمی‌شود و به همین جهت این روش سبب ایجاد خراشیدگی و یا بروز درد نمی‌شود.

هیدروفیشیال چگونه انجام می شود؟

است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. درمان بدون درد، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر تحریک کننده است.قیمت دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نسبت به کارایی آن برای افرادی که کار خدمات پوستی انجام می دهند خیلی مناسب می باشد. آبرسانی پوست ، تغذیه صحیح و کلاژن سازی طبیعی پوست ، اصل و بنیان سلامت و شفافیت پوست است .

از دستگاه هيدروفيشيال برای چه چیز هایی استفاده می شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. پس از یک جلسه درمان فوراً شاهد بهبودی خواهید بود و نتایج درمان جلسه به جلسه پیشرفت داشته و بهتر خواهد شد. پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید. اگر نمی‌توانید از این کار اجتناب کنید برای جلوگیری از آسیبUV از SPF 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید. این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .

در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود. در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت. شش ماه قبل از انجام اکثر روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال مصرف محصولاتی حاوی راکوتان را قطع کنید. می توانند بعد از اتمام دوره گارانتی 12 ماه با تخفیف نسبت به سایر مراکز دستگاه های خود را برای تعمییرات تخصصی ارسال نمایند. در طول مدت گارانتی دستگاه ها هم با توجه به نوع دستگاه و نکات فنی که بعد از خرید از کارشناسان ما دریافت خواهید کرد می توانید از بابت خدماتی مانند تعمیرات، تهیه مواد مصرفی دستگاه و … خیالتان راحت باشد. با توجه به اینکه سوپریم کالا در شهرستان پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی (شهر مرزی) واقع شده است.

۵- هندپیس آر اف یا امواج رادیویی (RF)

دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد. اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد. بنابراین این روش عمدتا برای افرادی که دارای مشکل یا عارضه پوستی ویژه ای هستند، به کار میرود نه افرادی که صرفا به دنبال روشی جهت شادابی یا طراوت بیشتر پوست هستند.

لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست.