دسته‌ها
اخبار

خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت

این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود. سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست در طول درمان از بین رفته و پوست توسط آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدها هیدراته می‌شود. بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند.

  • کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد.
  • پس تا اخر این صفحه با ما باشید چون قرار چیزهای خیلی زیادی درباره هیدروفیشیال 7 کاره موتور سنگین و نیوفیس یاد بگریم.
  • بصورت عمیق پوست را پاک می کند در حالی که تغذیه و مرطوب سازی را تقویت می کند.
  • همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند.

اگر نمی‌توانید از این کار اجتناب کنید برای جلوگیری از آسیبUV از SPF 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید. این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد . کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد. سری هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند.

هیدرودرم با پاکسازی آلودگی‌ها از منافذ عمیق پوست، به جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آکنه کمک میکند. ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. این درمان فوراً بر روی منافذ و خطوط ظریف قابل مشاهده در صورت تاثیر گذاشته و استحکام و بافت آن را بهبود می‌بخشد. این درمان رنگ چهره را روشن‌تر و درخشان‌تر کرده و هیچ‌گونه عوارض و عواقبی را در بر ندارد. در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال ناحیه درمان را قبل از استفاده از این هندپیس تمیز کنید.

مجله خبری آموزشی

حفره قیفی- شکل فولیکول مو با مواد مغذی پر می شود و اثر این مواد مغذی در پوست قابل مشاهده خواهد بود. پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد.

میکرودرم ابریژن :

توصیه پایانی ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید. این کرم ضدآفتاب خاصیت ضد پیری و ضد چروک هم دارد و با تکیه بر آن می تواند در برابر تولید ملانین در پوست مقاومت کند تا از به وجود آمدن لک ها جلوگیری کند. این دستگاه که از یک سر مارپیچ مکنده منحصر به فرد برخوردار است، نوعی آنزیم به نام ورتکس را به پوست وارد می کند و به کمک همین آنزیم می تواند، آلودگی‌ها و سلول های مرده پوست را خارج نماید. سپس منافذ پوست را باز کرده و با استفاده از سرم های متناسب با نیاز پوستتان، آن را تغذیه می کند. کارش تسکین و تقویت منافذ می باشد که با این کارش کاهش تورم را به همراه خواهد داست در ضمن از فرایند متابولیسم و پیری پوست جلوگیری کرده و جوانسازی و کلاژن سازی پوست را انجام میدهد. در عکس بالا تقریبا 6 دسته دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره و 7 کاره رو معرفی کرده ایم و در ادامه به معرفی ماسک ال ای دی هم میرسیم.

می‌توانید این درمان را در خانه انجام دهید؛ فقط کافی است از راهنمای کاربر پیروی کنید. این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . پس از انجام هیدروفیشیال به هیچ عنوان نباید موهای زائد صورت خود را با وکس از بین ببرید.

اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود. هیدرودرم پوست را محکم می‌کند، سلول‌های مرده را از بین می‌برد، اندازه منافذ باز را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود پوستتان جوان‌تر به نظر برسد.