دسته‌ها
اخبار

خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال دکمه LED را انتخاب کنید، کار خواهد کرد. هنگام استفاده از هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس ، اگر صدای ساز “بیپ بیپ” به گوش می رسد، لطفاً بطری زباله دان را مشاهده کنید. اگر چشمک می زند، لطفاً آب هدر رفته را بیرون بریزید و پس از ریختن کامل بطری را روی دستگاه نصب کنید. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود.

همان طور که گفته شد تولید اکسیژن هیدروژن همراه با اسانس، به سرعت در لایه درم از طریق تزریق فشار بالا برای تامین مواد مغذی نفوذ کرده در نتیجه کاهش چین و چروک، سفید، روشن و جوانسازی پوست اتفاق می افتد. در این روش از محصولات شیمیایی یا روش های مبتنی بر حرارت استفاده نمی شود، این روش از آب برای لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست استفاده می کند. این روش درمانی بدون درد است و برای تمام انواع پوست مناسب می باشد که منجر به آبرسانی قوی و سرزندگی چهره شما می شود. دستگاه زیبایی پوست با واتر جت آخرین و عالی ترین روش برای حذف لکه های تیره و رنگدانه ها است.

  • دستگاه زیبایی پوست با واتر جت آخرین و عالی ترین روش برای حذف لکه های تیره و رنگدانه ها است.
  • این دستگاه با تاثیر زیادی که بر روی پوست می گذارد توانسته است در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین پیش متخصصان پوست و زیبایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد .
  • این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند.
  • در پایان هر فیشیال، دستگاه روی مخزن C تنظیم می‌شود تا شستشو و استریل شدن مجدد قسمتهای مختلف آن انجام شود.
  • تحریک کننده و آرامش بخش پوست ، تمیز کردن پوست، از بین بردن پوست مرده و جوش های سر سیاه.

در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند. اما اگر برای مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، جای جوش ، آکنه و لکه های صورت رو به استفاده از این روش درمانی آورده اید، باید بدانید که تعداد جلسات درمانتان بسته به شدت عارضه افزایش پیدا خواهد کرد. اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال حفظ سلامت پوستشان هستند و میخواهید، با کاهش روند پیری به پوست شفاف و یک نواخت دست پیدا کنید، توصیه میشود از جلسات درمانی ماهانه استفاده کنند. لازم است بدانید، هر جلسه هیدروفیشیال حداقل 45 دقیقه تا حداکثر 60 دقیقه طول می کشد. ویژگی های هیدرافیشیال 10 کاره موتور سنگین و هیدروفیشیال مجهز آر اف سرد، تفنگ مزوگان دیجیتالی با مارک سایان سفید کننده و مرطوب کننده پوست جوان سازی پوست واز بین بردن چین و چروک ها تزریق و…

مناسب پوستهای

بر اساس ظاهر پوستتان می توانیم پیش بینی کنیم که شما سالم هستید یا خیر. به همین دلیل درمان پوست با واتر جت و دستگاه هیدروفیشیال برای درمان پوست استفاده می شود. در اینجا، این دستگاه چندین عملکرد مانند هیدرو درمابراسیون، هیدرو میکرودرمابراسیون، هیدرو درمابراسیون فیشیال و هیدرو دیاموند درمابراسیون ارائه می دهد. در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند.

نور سفید به تقویت پوست تضعیف شده میپردازد پوست را از حالت شلی درآورده و تقویت میکند پوست را با فواید بسیار ریلکس میکند. مطمئن شوید که وسایل جانبی طراحی نشده برای این دستگاه را به آن متصل نکرده باشید. زیرا ممکن است منجر به آسیب به دستگاه شود و همینطور از آسیب به خودتان اجتناب کنید. پوست شل و همینطور منافذ را سفت می کند که منجر به شفافیت پوست می شود. دلایل زیادی برای پذیرش این روش وجود دارند، ولی دلایل کمی برای متقاعد ساختن مردم برای ادامه این درمان وجود دارد.

دستگاه هیدرافیشیال 8 کاره( آکواجت) هیدروفیشیال اصل پروفشنال کره جنوبی برند سایان با یک سال گارانتی

هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود. با این روش سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطحی، از روی پوست برداشته می‌شود. این درمان جدیدترین پیشرفت در روش های جوانسازی پوست بدون لیزر است. تنها روش میکرودرم ابریژن است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود.

صفحه نمایشگر دستگاه هیدروفیشیال

این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند. ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد. همچنین، به پاکسازی عمیق کمک می کند و در این زمان بستر پوست را تحت تاثیر قرار نمی دهد. برای تمام انواع پوست مناسب است و برای پوست های حساس بهترین گزینه است. این درمان توسط فشار خلاء عمل می کند که درمان را به لایه های سطحی و عمقی پوست ارائه می دهد.