دسته‌ها
اخبار

خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت

متخصص پوست پس از لایه برداری کامل پوست، نوک قلم را تنظیم می‌کند و به کمک آن سطح بالایی از ترکیبات آبرسان و آنتی اکسیدان ها را به پوست تزریق می کند. یکی از موادی که تزریق می شود، اسید هیالورونیک است که پوست را به طور کامل آبرسانی می کند. پس از این مرحله منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر می شود و باعث احیای سلامت و زیبایی پوست می شود. حال اگر به شما بگوییم، تنها پس از یک درمان 30 دقیقه ای می توانید، پوستی درخشان و زیبا داشته باشید، حتما شگفت زده خواهید شد. این روش درمانی هیدروفیشیال پوست نام دارد، که برای پاکسازی پوست و جوانسازی آن به کار می رود. اگر برای اولین بار است، نام چنین روش درمانی را می شنوید و دقیقا نمی دانید، هیدروفیشیال پوست چیست، این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دستگاه هیدروفیشیال حباب ساز فوق ریز یکی از بهترین روش ها برای درمان پوست است. چندین گزینه برای درمان پوست وجود دارد ولی فرآیند هیدرو درمابراسیون بهترین شیوه برای درمان پوست است. هیدرو درمابراسیون روشی است که در آن پوست با ملایمت درمان می شود و به پوستی پاک تر و روشن تر منجر می گردد. این درمان یک روش کاملا ایمن و بدون عوارض جانبی است و اکثر افراد به خاطر نتایج کارآمد عاشق این درمان می‌شوند.

این سر درمانی برای کشیدن پوست صورت، بهبود نفوذپذیری سلولی و کمک به پوست برای جذب بهتر مواد مغذی، آب و خون اکسیژنه استفاده می شود. همچنین، ریز- جریان الکتریکی سنتز کلاژن را افزایش می دهد، چروک را می کاهد و نرمی، حالت ارتجاعی و درخشندگی پوستتان را بهبود می‌دهد. خرید دستگاه هیدروفیشیال با عملکرد مناسب در کیفیت انجام جوانسازی پوست به روش هیدرودرم ابریژن بسیار اهمیت دارد.

  • هیدرودرم یک روش درمانی مناسب برای پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش می‌باشد.
  • در کل درمان، نوک دستگاه در امتداد پوست سر می خورد که حباب های کوچکی تولید می کند.
  • این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است.
  • ایده آل ترین و غیر تهاجمی ترین روش استفاده از دستگاه های هیدروفیشیال می باشد.

احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است. سرم های درمانی حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ها و آنتی اکسیدان و پپتیدهای ضد پیری است که پس از تزریق در پوست ماساژ داده میشوند تا کاملا جذب پوست شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم کنند. سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند. هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است. توسط این هفت مورد می توان جوانسازی و پاکسازی پوست را انجام داد که هر کدام بخشی از این کار انجام می دهند.

شایان ذکر است که چون این دستگاه وارداتی می باشد و برند های مختلفی دارد قیمت های متفاوتی نیز دارد . فرکانس های امواج رادیویی و جریان های الکتریکی برای افراد بی خطر می باشد . مهمترین عامل محبوبیت این دستگاه این است که هیچ ضرر و خطری ندارد . یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید. پس از یک جلسه درمان فوراً شاهد بهبودی خواهید بود و نتایج درمان جلسه به جلسه پیشرفت داشته و بهتر خواهد شد. پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند. این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود.

در صورتی که تمایل دارید پاکسازی پوست صورت رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش پاکسازی پوست صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. منافذ پوست را با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتیدها که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک می کنند، پر می کند. محصول مراقبت از پوست مایع را برای تمیز کردن صورت را در A/B/C اضافه کنید. و پیشنهاد می شود قبل از درمان صورت را تمیز کنید، صورت باید بدون هیچ گونه باقیمانده لوازم آرایشی باشد. توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد.

جوان سازی پوست واز بین بردن چین و چروک ها

برای خاتمه تمام این مشکلات، ما باید به فکر روشی برای درمان کارآمد پوستمان باشیم که فاقد عوارض جانبی و مقرون به صرفه باشد. پوست مهمترین بخش بدنتان است زیرا به عنوان سپری عمل می کند که از اندام های بدن محافظت می‌کند. برخی از این عوامل شامل مواد آلرژی زا، مواد محرک محیط، عفونت، فاکتورهای ارثی و استرس هستند که می توانند مشکلات مرتبط با پوست را تحریک کنند. عفونت های پوستی ممکن است دائمی یا موقتی باشند یا ممکن است دردناک یا بدون درد باشند. به غیر از عوامل فوق الذکر، برخی مشکلات پوستی نیز توسط مواد غذایی، صابون ها، باکتری ها، ویروس یا اختلالات ژنتیکی مختلف ایجاد می شوند.

توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد. هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود. علاوه بر این هیدروفیشیال دارای تأثیر فوری می‌باشد و در عین حال به حفظ سلامت پوست در بلندمدت کمک می‌کند.