دسته‌ها
اخبار

خرید اینترنتی انواع رژ لب جامد مات، نیمه مات و رژ لب جامد شاین-ماتیک فور یو | آرایشی

می توان ادعا کرد هر دختر جوانی اولین قدم خود برای آراستگی را با خرید رژ لب جامدآغاز می کند. چرا که این محصولات خوش رنگ و لعاب، به راحتی و در کمترین زمان جلوه ای باور نکردنی را به صورت هر فرد می دهند. ما در رگا شاپ انواع مختلف رژ لب‌ها را در رنگ‌های جذاب و از برندهای معتبر خارجی و ایرانی، با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم.

  • افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند.
  • رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند.
  • این کار باعث از بین رفتن باکتری‌ها (در صورت وجود) و نیز حفظ کیفیت آن می‌شود.
  • رژ لب ها در انواع جامد و مایع وجود دارند، استفاده از آن‌ها کاملا بستگی به راحتی مصرف کننده دارد.
  • اگر از طرفداران پروپاقرص رژلب باشید، قطعاً نام برند مک، رولوشن و مک‌گرث را شنیده‌اید.

استفاده از رژهای کرمی راحت است و حس خوبی روی صورت دارند و معمولا جز مدل‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند. رژ لب مخملی در دسته بندی مات و نیمه مات قرار می‌گیرد و با توجه با بافت خود مناسب افرادی است که می‌خواهند لب‌هایشان حجیم تر به نظر برسد. رژ مخملی قرمز، سیاه، صورتی و قهوه ای جزو رژهای مخملی هستند که با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شوند.

رژ لب جامد استی مت 34 مای

رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد.

رژ لب الیزا

پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع رژ لب جامد که در بازار به وفور یافت می شوند آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید. با انتخاب رنگ‌های سردتر مانند آبی و یا بنفش می‌توانید رنگ زرد دندان‌هایتان را پوشش دهید.

پالت رژلب پیکسی ۲۵ عددی لویزرو Pixi Louise Roe

با توجه به آماده سازی زیرساخت های لازم جهت حرکت بسوی عصر فناوری اطلاعات، فروشگاه اینترنتی زیبارو با هدف اطلاع رسانی جامع و ارائه بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی تاسیس گردیده است. برندهای مختلف ایرانی و خارجی همواره در تلاشند تا رژ لب‌هایی با کیفیت را در بافت‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار ارائه دهند. رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد.