دسته‌ها
اخبار

خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ-ماتیک فور یو | آرایشی

استفاده از رژهای کرمی راحت است و حس خوبی روی صورت دارند و معمولا جز مدل‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند. رژ لب مخملی در دسته بندی مات و نیمه مات قرار می‌گیرد و با توجه با بافت خود مناسب افرادی است که می‌خواهند لب‌هایشان حجیم تر به نظر برسد. رژ مخملی قرمز، سیاه، صورتی و قهوه ای جزو رژهای مخملی هستند که با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شوند.

انتخاب یک رژ حاوی روغن‌های طبیعی و نرم کننده‌ها باعث افزایش رطوبت لب‌ها می‌گردد. بدیهی است که پیشنهادات شما عزیزان، ما را جهت ارائه خدمات بهتر به شما سروران گرامی کمک می نماید همچنین اگر برندهای خاصی مدنظر شما عزیزان می باشد اعلام فرمایید تا به محصولات ارائه شده در سایت بیفزاییم. سعی کنید به هماهنگی رنگ رژ لب با رنگ غالب استایل خود، به ویژه رنگ شال و روسری‌تان توجه داشته باشید. ایجاد هارمونی بین این موارد، تضمین کننده یک استایل به روز و شیک برای شما خواهد بود. رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند.

یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها این است که در مقابل پخش شدن بسیار مقاوم هستند، پس هنگام خوردن چای یا قهوه اصلا نگران ماندن علامت آن‌ها روی لبه فنجان نباشید. پوپا، هدی بیوتی، لچیک، مک و لدورا از بهترین مارک‌ها و البته پرفروش ترین رژ لب‌ها در بازار ایران می‌باشند. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد.

  • مقداری بالم و یک برق لب شفاف را نیز به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.
  • به طور کلی ارزان ترین و راحت ترین نوع از لحاظ استفاده، در بازار هستند.
  • اگر لب‌های شما به دلایلی خشک و پوسته پوسته شده‌اند و دوست ندارید از رژ لب‌های رنگی استفاده کنید، یک رژ لب شفاف یا برق لب، انتخاب خوبی است.
  • رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است.
  • یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده.

روغن‌ها باعث می‌شوند که رژ لب‌ها بافتی نرم تر و نیز اثری ضد میکروبی و مرطوب کننده پیدا کند. برخی از این روغن‌ها شامل روغن سبزیجات، روغن‌های معدنی و نیز روغن کرچک هستند. برخی از روغن‌ها نظیر روغن‌های نفتی و لانولین، خطراتی مثل ایجاد آلرژی و آلودگی‌های محیطی را در پی دارند، بنابراین امروزه کمتر از این دو ترکیب استفاده می‌شود.

می توان ادعا کرد هر دختر جوانی اولین قدم خود برای آراستگی را با خرید رژ لب جامدآغاز می کند. چرا که این محصولات خوش رنگ و لعاب، به راحتی و در کمترین زمان جلوه ای باور نکردنی را به صورت هر فرد می دهند. ما در رگا شاپ انواع مختلف رژ لب‌ها را در رنگ‌های جذاب و از برندهای معتبر خارجی و ایرانی، با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم.

پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع رژ لب جامد که در بازار به وفور یافت می شوند آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید. با انتخاب رنگ‌های سردتر مانند آبی و یا بنفش می‌توانید رنگ زرد دندان‌هایتان را پوشش دهید.

رژ لب جامد مات بادوام گلدن رز

با توجه به آماده سازی زیرساخت های لازم جهت حرکت بسوی عصر فناوری اطلاعات، فروشگاه اینترنتی زیبارو با هدف اطلاع رسانی جامع و ارائه بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی تاسیس گردیده است. برندهای مختلف ایرانی و خارجی همواره در تلاشند تا رژ لب‌هایی با کیفیت را در بافت‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار ارائه دهند. رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد.

تینت لب و تقویت لب گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Tint Lip

که فعالیت اصلی خود را در زمینه‌ی فروش اینترنتی از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، اکنون مجموعه‌ای کامل از برندهای باکیفیتی همچون بادیشاپ، نوتروژینا، لورال، میبیلین، گارنیه و اوجیکس و بسیاری دیگر از برندهای معتبر جهانی را گردآوری کرده است. هدف اصلی ما جلب رضایت شما می‌باشد و برای نیل به این هدف، محصولات اورجینال و‌ با‌کیفیت را از معتبرترین منابع تامین کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم. امیدواریم که همراه ما خریدی آسان، امن و لذت بخش را تجربه کنید و با پیشنهادات و انتقادات خود باعث ارتقا و پیشرفت ما باشید.

رژلب جامد مات بیجورکا

این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود. تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند. اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت. امروزه رژلب ها از مواد رنگی، روغن، موم، نرم کننده و قهوه تولید می شوند و به دلیل جلوه جذابی که به صورت می بخشند استفاده می شوند. نکته جالبی که باید بدانید این است که پوست لب هم مانند سایر قسمت های بدن در معرض اشعه های مضر خورشید و آسیب های آن قرار دارد.