دسته‌ها
اخبار

حکم شرعی کاشت ناخن چیست؟ تابناک-ماتیک فور یو | آرایشی

روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود. در حالت کلی برای آموزش کاشت ناخن طبیعی بایستی به مراحل زیر توجه نمایید.

سپس چسب ناخن را بر روی قسمت داخلی ناخن مصنوعی بزنید و به آرامی بر روی ناخنهای خود فشار دهید و بگذارید 5 الی 10 ثانیه بماند و بعد از آن، نوک ناخنها را با استفاده از قیچی ناخن به اندازه مورد نظر خود برش زده و شکل دهید. گفته می‌شود داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند. البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند.

  • اما توجه کنید که هرچند خود ناخنها به شما آسیب نمی‌رسانند، اما برای استفاده از آنها به اسید و سایر مواد شمیایی نیاز پیدا خواهید کرد، که ممکن است باعث واکنشهای آلرژیک شوند.
  • کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، به این ترتیب که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم.
  • ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.
  • کاشت ناخن در شرایطی که به ویژه فرد سعی می کند از ناخن بلند خود استفاده های نادرستی مانند باز کردن در قوطی و…

بعد از اینکه ژل را درون قالب به خوبی پخش کردید به آرامی قالب را از انتهای ناخن روی سطح ناخن قرار داده و به آرامی فشار دهید تا هوای زیر ناخن خارج شود. همانطور که قالب را نگه داشته‌اید دست خود را زیر دستگاه UV بگذارید و 60 تا 90 ثانیه صبر کنید تا ژل خشک شود. اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که استحکام و درخششی فوق العاده را به صورت همزمان برای شخص به ارمغان خواهد آورد. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند.

از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد.

آنچه باید در مورد کاشت ناخن بدانید!

این مواد برای ناخن‌های طبیعی هم مضر است و باید تا جایی که ممکن است از تماس با آنها اجتناب کنید. ابتدا ناخنها را به دستی که بیشتر به آن تسلط دارید، اعمال کنید. دلیل این کار آن است که اعمال ناخنها به دست بعدی با سادگی بیشتری انجام خواهد شد – البته توصیه ساریسا این است که برای این منظور از محافظ ناخن استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا فرایند کاشت ناخن مصنوعی لطمه‌ای به ناخنهای شما وارد نکند.

پیش از آن که دستان خود را زیر نور قرار دهید، مقدار زیادی ضد آفتاب استفاده کنید. اگر به مانیکوریست مراجعه می‌کنید، از او بخواهید که کوتیکولها را بیش از اندازه برش ندهد یا به عقب نراند. همچنین احتیاط واجب آن است که بعد از برداشتن ناخن نمازهای خوانده شده را قضا کند. در چنین صورتی تیمم لازم و احتیاط واجب آن خواهد بود که بعد از برداشتن ناخن نمازهای خوانده شده را قضا کند. آیت‌الله مکارم، استفتائات واحد پاسخ به سؤالات جامعةالزهرا، جزوه غسل، صفحه ۱۶ و ۱۸. چند هفته بعد از کاشت حتما برای ترمیم به متخصص‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید.

مقایسه انواع روش‌های کاشت ناخن

در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند. همچنین می توان از طراحی های خاصی روی ناخن استفاده نمود که کاملا دخترانه باشند و مناسب روحیات دختر خانم ها باشند. دقت داشته باشید که زمانی که می خواهید اقدام به ثبت نام کنید حتما مباحث آموزشی دوره مورد نظر را بررسی کنید و بعد به مقایسه قیمت آنها بپردازید. برای مثال دوره صفر تا صد آموزش کاشت ناخن تعاریف متفاوتی دارد.

همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید ناخن‌ها را خیلی قد دهید و قصد کاشت دارید،‌کاشت ناخن ژل و پودر بدون فرمر یا کاشت ناخن دیپ (آموزش کاشت ناخن به روش دیپینگ) روش‌‌های جایگزین دیگری هستند.

جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت مختلف باشد که در این‌ صورت استفاده از آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. با مراجعه به نزدیکترین شعبه سالن نانا، خدمات ناخن را با ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید. برای پوست سبزه، رنگ هلویی یا طلایی و این تن رنگ ها مناسب است. در نهایت برای رنگ پوست های تیره، رنگ های قرمز تیره یا سبز تیره مناسب می­باشد. فویل های طراحی به آسانی به شما کمک می­کنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید.

سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت باشد که در این‌ صورت آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. در این بخش برخی مدل های مربوط به ناخن های کوتاه و شیک را مشاهده می کنید. ناخن را زیرسازی کنید و صدف را بافر بکشید تا چربی‌ها و آلودگی‌ها از بین برود. ابتدا پیش از هر کاری، تک‌تک تیپ‌ها را تست کنید تا سایز مناسب هر انگشت را بیابید. اما اگر این قضیه ادامه پیدا کرد و دور انگشت‌هایتان خارش داشت، احتمالاً به لیکوئید یا پرایمر حساسیت دارید.