دسته‌ها
اخبار

جعبه گشایی و بررسی BOXYCHARM جولای 2018


Boxycharm یک سرویس اشتراک ماهانه 21 دلار آمریکا / 34.19 دلار کانادا (21 دلار + 5 دلار آمریکا برای حمل و نقل به کانادا) است که در آن 4 تا 5 آیتم زیبایی در اندازه کامل دریافت خواهید کرد. آنها از آرایش، مراقبت از پوست و ابزارهای زیبایی را شامل می شوند. حداقل ارزش هر جعبه 100 دلار آمریکا است.

موضوع Boxycharm جولای Road Trippin است. در Boxycharm این ماه موارد زیر را دریافت کردم:

دکتر برانت – بار دیگر وجود ندارد (،ده فروشی 42 دلار آمریکا / 55.23 دلار کانادا) ژل پف کننده چشم، فرموله شده با فناوری بیومیمتیک، پپتیدها و عصاره های گیاهی، تضمینی برای کاهش مشهود کیسه های زیر چشم و سیاهی دور چشم.

این ژل احساس خنکی خوبی دارد و مطمئناً به نظر می رسد که ناحیه زیر چشم من را آبرس، کرده است. از نظر مراقبت از سیاهی دور چشم، من تغییر شدیدی ندیده ام. به طور کلی، من خوشحالم که این را امتحان کردم و از استفاده از آن در روزهایی که احساس می کنم و خسته به نظر می رسم لذت می برم.

لوازم آرایشی تارت – آماده، ست، غبار پوستی درخشان (،ده فروشی 25 دلار آمریکا/32.87 دلار کانادا) تونیک پوست حاوی عصاره خیار، میوه و گیاه حاوی آنتی ا،یدان. این غبار روکشی شبنم دار ایجاد می کند. پوست کدر، خسته یا سست را در طول روز تازه کنید یا بعد از روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید.

من عاشق این هستم که بوی این مه مثل چای سیاه است. وقتی آن را روی صورتم می زنم احساس طراوت و آبرس، می کند و کمی درخشش را می بینم اما هیچ چیزی بیش از حد قدرت ندارد. از نظر ماندگاری آرایشم، بهبود شدیدی بین این میست و هیچ یک از پرایمرهای آرایشی دیگرم ندیده ام.

ریمل واندر بیوتی – حجم دهنده و فر بدون لکه (24 دلار آمریکا / ،ده فروشی 31.56 دلار کانادا) ریمل Unlashed در حالی که از ،یبی از مواد ملایم استفاده می کند، مژه های شما را حجیم، بلند، تقویت و حالت دهنده می کند.

این ریمل دارای رنگدانه های بسیار مشکی است و مطمئناً توانسته مژه های من را بلند و از هم جدا کند. از نظر حجم، من تفاوت زیادی بین این ریمل و سایر ریمل هایم نمی دیدم. با این حال، خوب بود که سعی کردم و در روزهای آرایش طبیعی من عالی به نظر می رسید.

توجه داشته باشید لوازم آرایشی – رژگونه ابریشم درخشان (11.99 دلار آمریکا / 15.77 دلار آمریکا ،ده فروشی) این رژگونه درخشان و بدون پارابن که برای انواع پوست طراحی شده است، با فرمول حاوی روغن آرگان، رنگ طبیعی را به گونه های شما می بخشد و از خشکی آن جلوگیری می کند.

رژگونه یک سایه نارنجی رنگدانه و زیبا است که برای رنگ پوست زیتونی من بسیار جذاب است. من معمولا هرگز رژگونه نمی پوشم، بنابراین مطمئن نیستم که چقدر از این رژگونه استفاده خواهم کرد. علاوه بر این، من به عطر بسیار حساس هستم و بوی آرایشی قوی در آن وجود دارد که به نظرم جذاب نیست.

C،a Beauty – ، ابرو (،ده فروشی 26 دلار آمریکا / ،ده فروشی 34.19 دلار کانادا) این ، ابروی خلاقانه با قوام ،ی و برس داخلی خود، بدون زحمت ابروهای شما را مشخص و شکل می دهد.

این ، ابرو مطمئنا ضد تکان است و در تمام طول روز بدون توجه به گرما یا مرطوب بودن آن باقی می ماند. هرچه محصول بیشتری استفاده کنید، تیره تر می شود و احتمالاً به همین دلیل است که Boxycharm فکر می کند این می تواند یک محصول جه، خوب باشد.

ارزش کل: 128.99 دلار آمریکا / 169.62 دلار کانادا

هزینه هر مورد: 4.20 دلار آمریکا / 6.84 دلار کانادا

کل پس انداز جولای: 107.99 دلار آمریکا / 135.43 دلار کانادا

افکار نهایی

من از Boxycharm این ماه لذت بردم و فکر کردم که قطعاً برخی از محصولات جذاب هستند. من دوست داشتم ژل چشم دکتر برانت، مه تارت و ، ابرو چلا بیوتی را امتحان کنم. در کانادا برندهای زیادی مانند Note Cosmetics یا C،a Beauty وجود دارد که در اینجا فروخته نمی شوند. حمل و نقل گران می شود و بنابراین خوب است که بتو،د انواع محصولات را با قیمت پایین امتحان کنید. من نمی توانم برای آگوست با،یچارم صبر کنم!


منبع: https://www.poutsopretty.com/boxycharm-july-2018-unboxing-and-review/