دسته‌ها
اخبار

توصیه رایگان در با ارزش بهترین کارت گرافیک

تا سال ۲۰۱۸ گردش مالی افزونه یوست سئو ۱۰ میلیون یورو برآورد شدهاست. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد میکنیم پس از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو را کسب کردید به سراغ منابع جامع، کتابهای آموزشی و دوورههای تخصصی باشید. تا آخر مقاله بهترین مارک لپ تاپ با رایااستور همراه باشید. کارتهای آنها بیشتر از همه بهخاطر کیفیت بالایشان شناخته شدند و با وجود اینکه مدلهای ردهبالای EVGA نیز قیمت زیادی دارند، اما آنها مدلهای اقتصادی و میانرده را نیز عرضه میکنند. این شرکتها، کارتهای گرافیک گرانقیمت را با فنهای پیشرفته یا اضافی و سرعت کلاک بالاتر و معمولا با قیمتی بیشتر از قیمت تولیدکننده به فروش میرسانند. اما کارتهای ردهبالای آنها گیگابایت با برند Aorus خود، حداقل از نظر طراحی چیزی کم نمیگذارد. اگر بیش از یک تفاوت کوچک وجود داشته باشد، تست حداقل دو بار دیگر اجرا می شود تا میزان عملکرد عادی مشخص شود. برای نمونه نداشتن یک مانیتور باکیفیت و سرعت مناسب باعث می شود حتی از داشتن کارت گرافیک RTX 3090 لذت نبرید. با این وجود، قیمت این کارت گرافیک مخصوص بازی ممکن است برای خیلیها زیاد باشد.

گیگابایت بهطور کلی تلاش دارد کارتهایش را با قیمت مناسبتری نسبت به هموطنان خود عرضه کند. کافی است این کلمات را در google trends وارد کنید تا همه چیز مشخص شود. هر سهٔ این ویژگیها برای گوگل مهم است و در رتبهبندی سایتها توجه ویژهای به این فاکتورها دارد. حتی اگر برای گیمینگ نیز این مانیتور را خریداری می کنید باز هم نوع کاربری آن برای شما اهمیت دارد. اماسآی نیز یکی دیگر از شرکتهای سازنده بهترین کارت گرافیک های گیمینگ است. البته کارتهای انویدیا هم توسط شرکتهای ثالث در بازار به فروش میرسند که در ادامه به آنها میپردازیم. البته محصولات زوتاک از نظر تنوع قادر به رقابت با شرکتهای بزرگی مثل ایسوس نیستند ولی آنها نیز کارتهایشان را برای بودجههای مختلف عرضه میکنند. همچنین از نظر گارانتی نیز از همه شرکتها بهتر عمل میکنند. محبوبترین کارتهای گرافیک آنها، سری Gaming X است که نهتنها با طراحی متفاوت و جذابی عرضه میشود بلکه از نظر حرارت و سر و صدای فنها نیز، جزو بهترینهاست. از طرف دیگر همانطور که در بالا گفتیم اورکلاک کردن کارتهای گرافیک تاثیر چشمگیری روی عملکرد آن ندارد اما هرچقدر فن کارت بهتر و قدرتمندتر باشد، کارت دمای پایینتری و سر و صدای چندانی هم تولید نمیکند.

در نتیجه عملکرد کارت، به خصوص کارتهای ردهبالا که حرارت و سر و صدای بیشتری دارند، بهتر میشود. از آنجایی که افراد علاقه به کلیک بر روی لینکهایی دارند که به شکل برجسته و واضحی قرارگرفتهاند، در نتیجه برخی از لینکها در یک صفحه سایت، احتمال کلیک شدن بیشتری دارند. EVGA اما یک شرکت آمریکایی است و برخلاف 3 برند بالا فقط کارتهای گرافیک انویدیا را تولید میکند. این شرکت یک شرکت آمریکایی است و با وجود اینکه محصولات آنها از نظر طراحی خیلی خاص نیستند ولی در عوض حرارت پایینی دارند و عملکردشان نیز بسیار خوب است. البته ایسوس کارتهای توربو و سری TUF خود را نیز برای گیمرهایی که بودجه کمتری دارند عرضه میکند. در ادامه چند تا از راهکارهایی که بیشتر از بقیه تکنیک ها میتوانید روی آنها برای ساخت بک لینک امن حساب کنید را توضیح میدهم. کارتهای آنها بیشتر بهخاطر حرارت پایینتر، طراحی جذاب و متکی بر RGB شناخته شدند.