دسته‌ها
اخبار

تعمیرات تخصصی هیدرافیشیال تعمیرات دستگاه هیدروفیشیال به صورت حرفه ای مدیکال تک-ماتیک فور یو | آرایشی

به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست منتظر بمانید. استفاده از بوتاکس و فیلر در روز به کارگیری هیدروفیشیال (ولی پس از آن) امکان‌پذیر است. هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.

  • از جمله اینکه دستگاه موتور سنگین است و ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد و کاربرد فوق العاده برای زیبایی و جوانسازی صورت را دارا می باشد.
  • گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند.
  • اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند.
  • منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را سفت کزده و چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند.

می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

معطلی در تعمیرات تجهیزات زیبایی و سرویس کردن آنها، سبب خسارات جبران ناپذیری به کلینیک زیبایی و پزشکی می شود. با تهیه دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کلینیکی در حقیقت شما یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست خواهید داشت که از کیفیت و ویژگی های فوق العاده برخوردار است. دستگاه های هیدروفیشیال از برند های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم. اطلاعات تکمیلی راجع به هر محصول را می توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر در بخش فروشگاه نوآوران سلامت بیابید. از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد.

دستگاه آکوافیشیال ۸ کاره برند کندلا

گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند.

از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست استفاده می شود ، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند.

دسترسی راحت به فروشگاه

در نهایت سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی آنتی اکسیدان‌، هیالورونیک اسید، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. بهتر است بدانید تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود و می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد. در مجموع همه این چهار مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد شادابی و زیبایی می‌بخشند. این درمان چند مرحله‌ای است و در آن از یک تکنولوژی خاص جهت پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود.این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام (قلم هیدرودرم) در چهار مرحله انجام می‌شود. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف).

© 2015 – 2021 تمام حقوق برای فروشگاه اینترنتی سوپریم کالا محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است. ولی تا چند روز پس از درمان باید به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. (۳) با تنظیم سطح جریان و اهرم فشار برای شروع کار، کل فرآیند تمیز کردن می تواند در حدود ۱۰ دقیقه کار کند. (۲) انتخاب سری تمیز کننده صورت با توجه به وضعیت پوست و انتخاب مایع با چرخاندن دستگیره یا H2,O2. برای تعمیر این ایرادات هندپیس ها اول تست ولتاژی و فرکانسی از سر هندپیس میگیریم، اگر سر هندپیس ولتاژ و فرکانس موردنظر را داشتیم پس ایراد از قبل هندپیس میباشد و با مهندسی معکوس به عیب یابی میپردازیم.

اگر به پوست خود بی توجهی کنید، در دراز مدت پوستی با چین و چروک، منافذ باز و با تغییر رنگ خواهید داشت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توانیم به پوست خودمان بهتر از قبل برسیم. ممکن است عوامل ارثی بر روی پوست تاثیرات منفی بگذارد، اما می توان با هیدروفیشیال پوست این اثرات را در حد زیادی از بین برد. از طرفی این عیب در روش میکرونیدلینگ به پزشک یا فرد مجری درمان بی ارتباط است و در هر صورت احتمال بروز این عوارض پس از درمان وجود دارد. میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود. گرچه که گزینه خوبی برای افرادی که احتمال بروز عفونت در آن‌ها بیشتر وجود دارد یا آستانه درد آن‌ها پایین است، نیست.