دسته‌ها
اخبار

تحلیل قیمت ماتیک MATIC در سال 2022و 2023و 2024 و 2025 آداس-ماتیک فور یو | آرایشی

بااین‌وجود نباید فراموش کرد که ماتیک دارای رقبای بسیار قدرتمندی است و این مسئله می‌تواند بر عملکرد آن تأثیرگذار باشد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.

  • حین اینکه شما مشغول به خرید پالی‌گان هستید، فرایند احراز هویت شما بعد از چند روز تکمیل خواهد شد و قادر به فعالیت در سطح طلایی بدون محدودیت خواهید بود.
  • به طوری که به حجم معاملات روزانه ۱٫۵۸۶ میلیارد دلاری رسیده است و در رتبه ۱۷ برترین ارزهای دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار قرار دارد.
  • پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به خرید ارز های دیجیتال نمائید .
  • پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین).
  • حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است.

به زبان ساده، دورنمای این رمز ارز این است که صرف نظر از اپلیکیشن و شیوه ای که هر کاربر با آن به فعالیت در بازار بزرگ ارزهای دیجیتال می پردازد، در نهایت با استفاده از کانال ارز دیجیتال ماتیک وارد شبکه اصلی معاملات شود. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. پیش از خرید ماتیک، بهتر است نظر کارشناسان درباره آینده متیک را بررسی کنیم. برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است.

البته، دسترسی به سیستم های پرداخت در ایران در برخی اوقات مشکل ساز خواهد شد اما با پلتفرم معاملاتی کافه ارز می توانید معادل ریالی ارز دیجیتال خود را در کارت بانکی خود دریافت کنید. نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند. برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید.

خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان، فروش پالی گان (ماتیک نتورک) MATIC، قیمت پالی گان (ماتیک نتورک)

پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید ارز دیجیتال ماتیک باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است. برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت. بهترین کار ممکن این است که پیش از هر اقدامی در موردرویه احراز هویت نوبیتکسمطالعه کنید. راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است.

تحلیل ارز ماتیک

از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند. رمزارز ماتیک ممکن است در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری سود آور دیده شود. باتوجه‌به پیش بینی قیمت‌ها، توکن‌های ماتیک ممکن است در سال ۲۰۲۱ به ۳٫۰۵ دلار، در سال ۲۰۲۵ به ۵٫۵ دلار و در سال ۲۰۲۸ به ۹٫۴۱ دلار برسند. اخیراً در صرافی رمزینکس این امکان اضافه شده است که کاربران به محض ثبت نام و ارسال مدارک مورد نیاز می‌توانند ماتیک بخرند و بدون محدودیت واریز ریالی داشته باشند. بعد از مدتی فرایند احراز هویت کامل و قادر به فعالیت در سطح طلایی خواهند بود. شبکه پالی گان یا همان ماتیک در واقع اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای تمام عیار که با عنوان اینترنت بلاک‌چین‌ها شناخته می‌شود، تبدیل می‌کند.

این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا. پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد. به همین دلیل ساختار این شبکه به شکلی است که میلیون ها تراکنش را با سریع ترین حالت ممکن به ثبت برساند. قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است.

تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است. با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد. خود شبکه ماتیک به‌عنوان یک راه‌حل لایه دوم توصیف می‌شود، به این معنا که این پروژه به این زودی‌ها درصدد به‌روزرسانی لایه بلاک‌چینی فعلی خود نیست.

با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت. از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد. رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند.

پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی ارز مورد نظر خود قرار دهید. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید.

طبق آنچه مورد اشاره قرار گرفت، ارز دیجیتال ماتیک یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود که روی بلاک چین اتریوم به اجرا در می‌آید. هم‌چنین از طرفی ارز دیجیتال ماتیک، توکن ارائه شده در پلتفرم پالیگان نیز است؛ به همین دلیل می‌توان از آن در زمینه‌های گوناگون استفاده کرد. در ادامه به برخی از زمینه‌هایی که این رمز ارز در آن‌ها کاربرد دارد اشاره خواهیم کرد. پس از این موضوع مجموعه توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ماتیک یا پالیگان به کمک اتریوم آمد تا مشکل ایجاد شده را برطرف کند. کارمزدهای برداشت براساس کارمزدهای جهانی شبکه ی بلاک چین رمز ارز ها محاسبه شده است. لازم به ذکر است میزان کارمزد برداشت ارز دیجیتال با توجه به حجم مبادلات و میزان ترافیک متغیر می باشد.