دسته‌ها
اخبار

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب ۱۴۰۱ ماگرتا | asilbekharid

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست چرب ۱۴۰۱ ماگرتا | asilbekharid

برند هیدرودرم سومین برند ایرانی این لیست و از تولیدات لابراتوار شرکت https://www.asilbekharid.com/best-sunscreen-for-oily-skin/ پارس حیان است. هیدرودرم تنوع بسیار بالایی در کرم‌های ضد آفتاب خود داشته و حق انتخاب بیشتری را به مشتری می‌دهد. اشعه آفتاب پیگمان های پوست را به سطح پوست می آورد و باعث ایجاد لک پوست می شود. در مطالب پیشین درباره “شوینده های پوست چرب” نکات بسیار کاربردی را بیان کردیم.

  • ابتدا داروی درمان آکنه خود را استفاده کنید و سپس 20 دقیقه تا زمان جذب کامل آن صبر کنید.
  • بنابراین زمان صحیح مصرف ضدآفتاب را رعایت کنید تا اثربخشی مناسبی داشته باشد.
  • اما اگر برای انتخاب یکی از این محصولات تردید دارید پیشنهاد می کنیم حتما ضد آفتاب ضد لک لافارر را تهیه کنید.
  • ضدآفتاب پوست چرب و جوش دار، بافت بسیار سبکی دارد و کاملا غیرچرب است.
  • تفاوت اصلی این ضدآفتاب­ها در نحوه مراقبت از پوست در برابر اشعه­های مضر است.

اگر نگران این موضوع هستید که مرطوب کننده‌ها حاوی روغن هستند و می‌توانند باعث بسته شدن منافذ و بیشتر شدن جوش‌ها شوند بهتر است از سرم‌های آبرسان استفاده کنید. این برند بومی 20 ساله یکی دیگر از تولیدکنندگان پر و پا قرص کرم ضد آفتاب است و تنوع قابل قبولی هم در محصولات آن دیده می‌شود. درواقع خود ضدآفتاب باعث این مسئله نیست و استفاده نادرست از ضدآفتاب رنگی موجب کاهش محافظت در برابر  اشعه­های UV است. میزان استفاده از ضدآفتاب کرمی باید 2 انگشت کامل باشد و باید مانند یک لایه تمام صورت را بپوشاند سپس بعد از چند دقیقه جذب شود.

نحوه‌ی استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر:

پس ضدآفتاب رنگی را مانند کرم­پودر (کم و فقط جهت یکدست شدن رنگ پوست) استفاده نکنید. بسیاری از مردان همچنان از مصرف محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست، خودداری می­کنند؛ درحالی که استفاده از ضدآفتاب برای همه ضروری است. اگر از دسته مردانی هستید که چربی اضافه یا رد سفیدی ضدآفتاب و محصولات بهداشتی، برایتان آزاردهنده است؛ ضدآفتاب آقایان سینره را امتحان کنید. این ضدآفتاب یکی از محبوب­ترین ضدآفتاب­های سینره است که حاوی SPF 45، بافت سبک و ظاهر کاملا مات است.

بالم لب مای مدل ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مناسب برای پوست‌های چرب با SPF 50 است که علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید، پوششی یکنواخت برای پوست ارائه می‌دهد و نیاز شما به کرم پودر را برطرف می‌کند. بهترین ضد افتاب برای پوست چرب و جوشدار با ترکیب دقیق خود می‌تواند از DNA سلول محافظت کرده و درنتیجه پیری پوست را متوقف کند. استفاده از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار یکی از روش های مراقبتی برای پوستی است که چربی بیشتری تولید می‌کند و منافذ بازتری دارد. ضد آفتاب مخصوص پوست چرب و جوش دار فرایند تولید چربی پوست را کنترل نموده و علاوه بر آن در برابر اشعه‌های مضر خورشید از پوست به خوبی محافظت می‌کند.

اگر این اشعه به پوست نفوذ کنه باعث پیری پوست میشه و به مرور زمان می تونه احتمال بروز سرطان پوست را تشدید کنه. پرتوهای مضر خورشید بر اساس طول موجشان به سه نوع UVA,UVB, IR تقسیم می شوند و بسیار مهم است که فرآوردی ضد افتاب هر سه نوع را فیلتر کند . پس لازم است ضدآفتابی را انتخاب کنید که محافظت از هردو آن­ها را شامل شود. این محصول خشکی و التهاب پوست صورت را رفع می‌کند و نرم کننده و رطوبت رسان نیز می‌باشد. در حالی که استفاده از روغن‌های صورت برای پوست‌های خشک و تحریک شده بسیار عالی هستند، اما نباید به جای مرطوب کننده از آن‌ها استفاده کرد.