دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان + ویدیو دیجی 63 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان + ویدیو دیجی 63 | behtarin-laptop

ارزش و قیمت پایین‌تر سری پردازنده Core i5 اینتل به ارزش بهتری برای بسیاری از مصرف‌کنندگان تبدیل می‌شود، به خصوص اگر برنامه شما از مزایای عملکردی که در بالا ذکر شد استفاده نکند. پس خودمون رو موظف دونستیم چند لپ تاپ خوب رو بهتون معرفی کنیم. دعوت میکنیم اگه اطلاعات و توانایی تولید راهنمای خرید تخصصی را دارید به تیم مسترنکست بپیونید. البته نسخه بدون SSD این لپ تاپ هم موجوده که حدود 1.5 میلیون ارزون تره. اگه زیاد بیرون میرید و کارتون دور از پریز برق هست باید روی اون دقت کنید که ظرفیتش بالا باشه. خیلی خوشحالیم که مطالب و مشاورهای مشاورهای تیم مسترنکست مورد توجه شما قرار گرفته.

  • در ادامه لپ تاپ VivoBook E510MA-BR1115 را معرفی می‌کنیم که سخت افزار نسبتا ضعیف و قیمت پایینی دارد.
  • در نهایت باید به باتری ۴۵ وات‌ساعتی اشاره کرد که نه تنها شارژدهی بالاتری را نسبت به محصولات مشابه فراهم می‌کند بلکه با شارژ سریع سازگار است و به گفته سازنده در یک ساعت تا ۸۰ درصد شارژ خواهد شد.
  • در این زمینه 10 لپ تاپ عالی معرفی شده است که بسته به نیاز خود میتوانید بهترین را انتخاب کنید.
  • لنوو و ایسوس در بازار لپ تاپ‌ها دو برندی هستند که معمولاً محصولاتشان را در بازه‌های قیمتی مختلف طراحی و تولید می‌کنند.
  • لپ تاپی که معرفی میکنیم با بودجه زیر 16 میلیون قابل خریداری هست و از پس بازی و فتوشاپ بر میاید.

مهمترین ضعف لپ تاپ V15 G2 ITL حافظه رم پایین آن است ولی به راحتی می‌توانید رم را به 12 گیگابایت ارتقا دهید. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که بودجه را به حداقل 20 تا 25 میلیون افزایش دهید. ، کارهای بسیار سبک با نرم افزارهای طراحی سه بعدی مهندسی مثل کتیا و سالیدورکس، انجام محاسبات عددی ساده با نرم افزارهایی مانند کامسول، آباکوس و انسیس و همچنین بررسی و استخراج نتایج آنها. اگر هر سوالی در مورد این لپ تاپ های گیمینگ داشتید می‌توانید در بخش کامنت ها مطرح کنید.

خرید لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA – DM1064

اما درقن کنید لپ تاپ جدید معمولا فاقد پورت VGA هستند ولی با یک مبدل میتونید این امکان رو نیز فراهم کنید. با توجه به قیمت های حال حاضر لپ تاپ ها، با بودجه 15 میلیون تومان کمی باید انتظارتون رو باید پایین بیارید. چون با این بودجه کمتر لپ تاپی با پردازنده Core i5 رو بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون میشه پیدا کرد. لپ تاپ ها بر اساس کاربریشون اگه تقسیم بندی کنیم کار انتخاب و خرید راحت تر میشه.

لپ تاپ لنوو مدل V15-PG | بهترین لپتاپ تا سقف 15 میلیون تومان

در این لیست ۴ مدل را معرفی کرده‌ایم که همگی سخت‌افزار قدرتمندی دارند و باید مدل مناسب را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. در کنار این تراشه با ۸ گیگابایت رم DDR4 3200MHz، یک ترابایت هارد دیسک و گرافیک مجتمع Radeon Graphics همراه شده تا توان مناسبی در اختیارتان بگذارد. این دستگاه از پردازنده Core i3-1115G4 نسل یازدهم، ۲ گیگابایت گرافیک اختصاصی GeForce MX450 انویدیا، ۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe برخوردار است.