دسته‌ها
اخبار

بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال در 2023 ارز هشت وبلاگ | نی نی سایت

بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال در 2023 ارز هشت وبلاگ | نی نی سایت

این وب سایت های آموزشی ارز دیجیتال داده‌هایی برای بیت کوین، اتریوم، استیبل کوین‌ها و در کل آلت کوین‌ها ارائه برو پیش این بچه ها می‌دهد. مثلا یکی از کاربردهای این تقویم، مشاهده رویدادهای مهم مربوط به 100 کوین برتر بازار است. شاید گاهی اوقات هم با اخبار ضد و نقیض در وبسایت های خبری مواجه شده باشید. در این حالت، کوین مارکت کل یکی از منابع خوب برای بررسی درستی اخبار است. با افزایش روزافزون سودهای حاصل از ارزهای دیجیتال افراد زیادی مشتاق به زدن سایت صرافی‌ ارز دیجیتال شده‌اند، به‌گونه‌ای که روزانه شاهد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نوپا زیادی هستیم. این سایت ها و منابع همانند سایت های نرخ دلار هستند و با توجه به نمودار قیمت، گزارش لحظه ای از تغییر قیمت ارزهای دیجیتال ارائه می دهند.

  • همچنین قدرت دستگاه‌های مختلف و سودآوری استخراج جمعی دستگاه را نیز در این قسمت به طور کامل مشاهده کنید.
  • دفتر این وبسایت در نروژ مستقر است و این سایت به دلیل انتشار اخبار صحیح و معتبر در مورد تمامی ارزهای دیجیتال به شهرت رسیده است.
  • CoinMarketCap همچنین ردیابی ICO را برای رمزارزها و توکن‌های جدید و پرطرفدار فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند به راحتی ببینند کدام ارزها ترند هستند.
  • در این قسمت در یک جدول به مهم ترین مواردی که به قیمت آنلاین ارز دیجیتال ارتباط دارند اشاره خواهیم کرد.
  • همانطور که از نام News BTC بر آمده، این سایت در ارائه محتوای مرتبط با بیت کوین و بلاکچین تخصص دارد.

با دانستن کاربردهای جدید و ویژه کیف پول من متوجه می‌شوید که چگونه این سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، فراتر از انتظار ظاهر می‌شود. در قدم اول، کیف پول من، بیش از 1500 ارز دیجیتال و توکن را پشتیبانی می‌کند. در دنیای امروز رمزارزها، شرکت‌ها و تیم‌های متعددی سعی دارند با ساخت ارز دیجیتال، پروژه‌های خود را پیشرفت داده یا دنیایی جدید ایجاد کنند. برای این که به عنوان اولین افراد به چنین ارزهای دیجیتالی دسترسی پیدا کنید، کیف پول من، بهترین ابزار برای خرید ارز دیجیتال خواهد بود.

تحلیل ریپل و بررسی روند قیمت امروز 16 فوریه

هرجا که فکرشو بکنی سرک کشیدم، از سئو و طراحی وب گرفته تا کانتنت و الی آخر!! تجربه میدانی، فنی و روانشناسی من توی حوزه مارکتینگ باعث شده خودم رو ایده پردازی بدونم که نون خلاقیتش رو می‌خوره. این پلتفرم خبری از طریق موبایل نیز در دسترس بوده و علاوه بر آن شبکه‌های اجتماعی فعالی نیز در این زمینه دارد. طراحی این سایت در نگاه اول، کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد اما برخی از بخش‌های آن، مانند پیش‌بینی بازار، بسیار جذاب و کاربردی هستند.

بهترین سایت های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

حتی در این سایت به شما امکان بک تست استراتژی و پلتفرم ارائه می‌شود که شرایط بازار زنده را منعکس می کند. به عبارت دیگر، دارندگان توکن D2T می‌توانند استراتژی‌های خود را آزمایش کنند تا ببینند آیا نیاز به اصلاحاتی در رویکرد خود دارند یا خیر. در لیست زیر بهترین سایت هایی که در سال 2023 مورد استقبال سرمایه گذاران و تریدر ها قرار گرفته را مشاهده می‌کنید. در این قسمت آموزش‌های مربوط به ارز دیجیتال چه به صورت مبتدی چه پیشرفته برای تمامی افراد وجود دارد در نتیجه می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را در این قسمت جمع آوری کنید.

قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. Cryptoslate پس از راه اندازی در سال 2017 یکی از جدیدترین وب سایت های حوزه ارزهای دیجیتالی است.